گوناگون

مطابق با استانداردهای وزارت علوم به سمت ارتقا به یک دانشگاه کارآفرین پیش می رویم

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلي وحدت در ششمین جشن دانش آموختگی موسسه آموزش عالي امام جواد (ع) اظهار داشت: مطابق با استانداردهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به سمت ارتقا به یک دانشگاه کارآفرین پیش می رویم.

وي با اشاره به برخي افتخارات دانشگاه امام جواد (ع) عنوان كرد: برگزاری چهارمین آيین تجلیل از استاد پیشکسوت و نمونه استان يزد، سمینارهای علمی و تخصصی همچون روز ملی ریاضیات و شبکه های بی سیم، میزبانی مسابقات ملی معماری، کسب مقام اول در مسابقات رباتیک همچنین کسب مقام نخست مسابقات ورزشی در رشته والیبال از جمله افتخارات و فعالیت های موسسه در سال تحصیلی جاری بوده است.

IMG20593823

وحدت افزود: با به کارگیری هیئت امناي برجسته و استادان توانمند در حوزه آموزش عالی، تلاش می کنیم تا امانتداران خوبی برای خانواده ها باشیم و دانشجویانی کارآفرین، خلاق، با اعتماد به نفس و آینده ساز را به جامعه تحویل دهیم.

وی با اشاره به امکانات مناسبی که در این دانشگاه برای دانشجویان فراهم شده است، بيان كرد: ایجاد باشگاه کارآفرینی، عقد تفاهم نامه همکاری با قطب علمی اقتصادی (دانشگاه اصفهان) و پارک علم و فناوری یزد و اتاق بازرگانی استان یزد از گام های موثردر راستای تعامل دانشگاه با صنعت است.

IMG20594327

رئيس موسسه آموزش عالی امام جواد (ع ) یزد ادامه داد: تلاش می کنيم تا با راه اندازی انجمن  دانش آموختگان، ارتباط دانشگاه با دانش آموختگان حفظ شود تا در یک تعامل دوسویه به ارتقا بیشتر سطح کیفی دانشگاه دست یابیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا