گوناگون

امام جمعه فاروج: شهید بهشتی نقش بی بدیل در تثبیت قانون اساسی داشت

81218526 5791095

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ˈعباسعلی قلیزادهˈ روز شنبه در آیین گرامی داشت سی و سومین سالگرد شهدای هفتم تیر سال 60 در مسجد جامع شهر فاروج، گفت: باید برای معرفی شخصیت شهید بهشتی به نسل جوان سرمایه گذاری بیشتر صورت گیرد.

وی همچنین با یادآوری تلاش نظام سلطه برای نابودی دین اسلام، افزود: دشمنان پیش از انقلاب با اقداماتی فریب کارانه چون اصلاحات ارضی، رفراندوم و آزادی زنان می خواستند اسلام زدایی کنند ولی مراجع بزرگوار و در راس آن ها حضرت امام خمینی (ره) عمق توطئه آنان را شناخته و به مقابله پرداختند.

حجت الاسلام قلیزاده گفت: پس از پیروزی انقلاب هم نظام سلطه سعی کرد با حمایت از لیبرال ها، گروه های چپ و منافقین سیاست استعماری خود را ادامه دهد اما روشنگری های یاران امام راحل از جمله شهیدان بهشتی و مطهری توطئه های آنان را به هم ریخت و امروز شاهدیم دنیای استکبار به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اعتراف می کند.

وی افزود: آخرین پیام شهید بهشتی این بود که دیگر اجازه ندهیم آمریکا مهره های خود را بر ما تحمیل کند و امروز آنهایی که می خواهند در خط شهیدان انقلاب قدم بردارند باید بدانند که خط امامت و ولایت و تبعیت از ولی امر خط نجات است. ک/2

7187/623

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا