گوناگون

امام خمینی (ره) روحیه خود باوری و اعتماد به نفس را در مردم ایران زنده کرد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد قاضی شامگاه سه شنبه در نشستی با اعضای ستاد گرامیداشت بیست و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان میامی ضمن تاکید بر اینکه امام روحیه خود باوری و اعتماد به نفس را در مردم ایران زنده کرد افزود: ملت بزرگ ایران هویت خود را از ایشان گرفت و امروز دنیا، ایران اسلامی را با نام امام خمینی(ره) می شناسد.

وی با یادآوری این نکته که امام راحل(ره) با انقلاب اسلامی تمام دنیا را به مبارزه با ظلم، تباهی و استکبار فراخواند و به دنیا نشان داد که ظلم و ستم ماندگار نیست خاطر نشان کرد: مردم با اعتقاد قلبی که به معمار بزرگ انقلاب اسلامی داشتند برابر همه زورگویان جهان ایستادند و به پیروزی رسیدند.

فرماندار شهرستان میامی اذعان داشت: حضور پرشور ملت ایران در مراسم 14خرداد و ارتحال امام خمینی به دنیا نشان می دهد که این ملت هنوز بر سر آرمان های امام و انقلاب اسلامی ایستاده اند و پیرو ولایت فقیه هستند.

قاضی در خاتمه عنوان کرد: مردم شهرستان میامی امسال نیز با شکوهتر از سالهای گذشته با برگزاری مراسم های مختلف یاد و نام امام را گرامی داشته و با حضور خود در این مراسم وفاداری خود به امام و تبعیت از رهبر معظم انقلاب را  اعلام کردند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا