گوناگون

امحای 280 کیلوگرم مواد مخدر در پیشوا

به گزارش خبرنگار مهر، بعداز ظهر امروز و با حضور سرهنگ سلمان آدینه وند فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی پیشوا، بیش از 280 کیلوگرم انواع مواد مخدر که توسط نیروی انتظامی شهرستان کشف و ضبط شده بود، امحا شد.

سرهنگ سلمان آدینه وند در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی سال گذشته نیروی انتظامی شهرستان پیشوا عزم خود را در برخورد با عاملان و توزیع کنندگان مواد مخدر به خوبی نشان داد و موفق شد در عملیات های مختلف بیش از 280 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پیشوا افزود: در عملیات های مختلف نیروی انتظامی این شهرستان، ده ها نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شدند که این مسأله خوشحالی و مسرت مردم متدین و ولایتمدار پیشوا را به ارمغان آورد.

وی اضافه کرد: اکنون طرح ارتقای امنیت اجتماعی با قوت و جدیت در پیشوا در حال انجام و عزم پلیس در برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر جدی و برخورد با موادمخدر و سرکردگان باندهای قاچاق، یکی از اولویتهای مهم امنیت ملی کشور است و باید در این زمینه به صورت ساختاری و بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب، جهادی عمل شود.

این مسئول ادامه داد: مبارزه با مواد مخدر عزم و جدیت تمامی مردم و ارگان های مسئول را می طلبد زیرا امروز دشمن با ابزارهایی نظیر مواد مخدر به جنگ ملت ایران آمده و سعی دارد با آلوده کردن جوانان غیرتمند این سرزمین، زمینه سلطه بر افکار و اعتقادات آنان را به دست آورند و در این زمینه لازم است که خانواده ها بیشتر بر روی فرزندان خود نظارت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا