گوناگون

امدادرسانی به مناطق زلزله زده با سرعت و دقت در حال انجام است

‌معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: آنچه در 24 ساعت اولیه این حادثه مهم است، امدادرسانی بوده که در کمال دقت و سرعت در حال انجام است و میزان خسارت‌ها پس از بررسی‌های کارشناسی اعلام خواهد شد.

مهندس«شاپور پولادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: هر چند خسارت اولیه به صورت دقیق برآورد نشده است، اما می‌توان گفت در منازل مسکونی مناطق شهری بین 20 تا 100 و در مناطق روستایی بین 10 تا 90 درصد ‌خسارت دیده‌اند.

وی با بیان اینکه ساختمان شرکت مخابرات در آبدانان به طور کامل تخریب شده است، ادامه داد: برق منطقه که قطع شده بود خوشبختانه وصل شد، اما در بخش آب با توجه به شدت خسارت هنوز مشکل داریم، اما تمام امکانات شهرداری‌های استان با دستور استاندار برای خدمت‌رسانی به مردم در این زمینه بسیج شده‌اند.

معاون امور عمرانی استانداری ایلام در مورد راه‌های مواصلاتی شهرستان گفت: هر چند برخی پل‌ها آسیب دیده‌اند، اما تردد به مناطق مختلف جریان دارد و کار امداد رسانی بدون وقفه در حال انجام است.

پولادی تصریح کرد: کارشناسان در حال ارزیابی میزان خسارت‌های وارد شده هستند، اما آنچه در 24 ساعت اولیه این حادثه مهم است، امدادرسانی بوده که در کمال دقت و سرعت در حال انجام است و میزان خسارت‌ها پس از بررسی‌های کارشناسی اعلام خواهد شد.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا