گوناگون

امنيت اجتماعی بايد ملموس باشد/ پلیس ایران مظهر اقتدار و دفاع از حریم انسانی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سيد محمود ترابي بعد از ظهر پنجشنبه در چهارمين روز از هفته گراميداشت نيروي انتظامي در ديدار با فرمانده و روساي پليس تخصصي نيروي انتظامي شهرستان دامغان در محل دفتر امام جمعه ضمن تقدير از خدمات شبانه روزي پرسنل اين نيرو اظهار داشت: نيروي انتظامي بر اساس وظايف ذاتي و محوله خود با برخورد قاطع با متخلفان امنيت را در جامعه گسترش دهد.

وی تصريح كرد: وظيفه نيروي انتظامي استقرار نظم، تامين آسايش مردم و پاسداري از دستاوردهاي انقلاب اسلامي است كه اين نيروي توانمند و مقتدر در اين راستا گام هاي خوبي برداشته و به دستاوردهايي قابل توجهی رسيده است.

امام جمعه دامغان با اشاره به اينكه همه ما بايد پليس را در انجام ماموريت هاي خود در برقراري نظم و امنيت ياري دهيم يادآور شد: كشورهاي استكباري و عوامل آنها با وجود امنيت كامل در كشور تلاش مي كنند با ارائه وضعيت نادرست، ايران را نا امن جلوه دهند.

ترابي با تاکید بر اينكه بدون امنيت هيچ كاري در جامعه نمي توان انجام داد اظهار داشت: اگر این مهم در جامعه حاكم نباشد حقوق مردم پايمال مي شود.

وي همچنین ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس خصوصا شهدای نیروی انتظامی گفت: جان بركفان این نيرو با تلاش هاي شبانه روزي خود امنيت را برای كشور تأمين مي كند و جامعه بايد قدردان زحمات ايشان باشد.

امام جمعه دامغان با بيان اينكه پليس بايد ايمان و تقوا را سرلوحه كار خود قرار دهد خاطر نشان كرد: پليس ایران با بهره گيري از اعتقادات الهي و تعاليم ديني، ايمان را در خود تقويت كرده است.

ترابی گفت: پرسنل نيروي انتظامي بايد با تأسي از شهدا، روش آن ها را ادامه دهند و در راستای حفظ و پاسداري از دستاوردهاي انقلاب و نظام اسلامي گام بردارند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا كاظم زاده فرمانده انتظامي شهرستان دامغان نیز در ابتدای این دیدار گزارشي از اقدامات و فعاليت هاي انجام شده طي يك سال گذشته تاكنون از سوي پليس اين شهرستان ارائه داد و بر پيروي و تأسي از سيره شهدا در انجام مأموريت ها تأكيد كرد.

غبارروبي و عطر افشاني قبور مطهر شهدا شهدا با حضور امام جمعه، پرسنل نيروي هاي نظامي و انتظامي، خانواده هاي معظم شهدا و قشرهاي مختلف مردم از دیگر برنامه های امروز فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان بود.

نيروي انتظامي شهرستان دامغان در طول هشت سال دفاع مقدس، عمليات هاي مختلف و مبارزه با سوداگران مرگ 19 شهيد تقديم نظام جمهوري اسلامي ايران كرده است.

هفته گراميداشت نيروي انتظامي از 14 مهر ماه آغاز و تا 21 مهر ماه سالجاري ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا