گوناگون

رفع مشکلات لرستان نیازمند عزم عمومی و مدیریت جهادی است

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج عبدی عصر پنجشنبه در همایش فرهنگ و مدیریت جهادی نداشتن دغدغه مشترک را یکی از علت های بروز معضلات اجتماعی در استان دانست و اظهار داشت: در لرستان موضوعاتی وجود دارد که اگر در بین مردم و مسئولان ادبیات غالب شوند منشا تحولات عظیمی خواهند شد.

وی افزود: آثار این ادبیات مشترک در استان لرستان در حال ظهور و این دغدغه به جامعه و نخبگان استان در حال سرایت است که نمونه آن برپایی همایش فرهنگ و مدیریت جهادی است.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در کشوری که قانون و فرآیندها هنوز جا نیفتاده و از پختگی لازم برخوردار نیستند به وجود انسان های کلیدی و اثر گذار نیاز بوده و در این جامعه مدیریت متکی به فرد است.

وی افزود: اگر مدیر نقش خود را بلد نباشد حتی اگر راهکاری جهانی مطرح کند کار لنگ می ماند بنابراین چون نقش انسان ها در جوامع کلیدی است نیاز به مدیریت جهادی داریم و افراد بایستی به شیوه جهادی کار کنند تا مشکلات رفع شود.

نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی به صحبت های رئیس مجلس شورای اسلامی در مجلس اشاره کرد و گفت: روستاهای ما به عنوان بخش مهمی از جمعیت و اقتصاد متولی ندارند در حالیکه 30 درصد اقتصاد کشور را در اختیار دارند.

عبدی نیاز به مدیریت جهادی را ضرورت کشور ایران دانست و تصریح کرد: نمونه های بی تدبیری در مدیریت در دولت قبلی مشاهده شد بطوریکه دولت قبلی پول زیادی را از محل فروش نفت، فروش سهام، اوراق قرضه و واگذاری بنگاه های اقتصادی بدست آورد ولی سرمایه گذاری چندانی در لرستان صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه استان لرستان در مقایسه با چهار سال گذشته رشد کرده است یادآور شد: استاندار لرستان هفته گذشته عنوان کرد به اندازه 36 ماه گذشته در خزانه استان لرستان پول وجود دارد و این امر با وجود شرایط رکود محقق شده که ناشی از تدبیر صحیح مدیریتی است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا