گوناگون

برگزاری جشن عاطفه ها در 150 پایگاه شهری و 550 پایگاه روستایی گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهيم باغباني عصر پنجشنبه در نشست خبری با رسانه های استان، افزود:‌ جشن عاطفه ها با همکاري ‏سازمان دانش آموزي، انجمن اوليا و مربيان آموزش و پرورش از روز گذشته در دو هزار مدرسه استان گلستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون نیز این جشن در سطح معابر شهری و روستایی استان در حال برگزاری است، تصریح کرد:‌ در آخرين روز برگزاري جشن عاطفه ها در استان،  پايگاه هاي كميته امداد در محل هاي اقامه نماز جمعه و مصلي ها مستقر مي شوند.

این مسئول گلستانی خاطر نشان کرد: با برگزاري جشن عاطفه ها، فرهنگ احسان و دوستي در جامعه و به ويژه دانش آموزان ترويج مي يابد.

وی از توزیع 300 هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در بین دانش‌آموزان سراسر استان خبر داد و گفت: پاکت‌های توزیع شده در بین دانش‌آموزان با هدف ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری توزیع شده تا دستگیری از نیازمندان از همان دوران کودکی در بین آنها نهادینه شود.

باغبانی با بیان اینکه جشن عاطفه‌‌ها تمرینی برای مهرورزی و دوست داشتن انسانها است، اظهار کرد: کودک از ابتدای زندگی دوست داشتن و مهرورزیدن و دگر دوستی را آموزش می‌بیند بسیاری از انسان های بزرگسال اگرچه به ظاهر رشد یافته‌اند اما فکر و عمل آنها هنوز در دوران کودکی است.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) گلستان اذعان کرد: افرادی که در جشن عاطفه‌ها شرکت می‌کنند ضمن آموزش دگر دوستی، تمرینی برای تمام عرصه‌های زندگی نیز دارند؛ جشن عاطفه‌ها فرصتی برای رشد اجتماعی که در عمل محقق می‌شود.

این مسئول گلستانی با اشاره به جشن عاطفه‌ها در ابتدای سال تحصیلی تصریح کرد: برگزاری جشن عاطفه‌ها درابتدای سال تحصیلی برای دانش‌آموزان بهترین فرصت را برای آموختن و تمرین دوست داشتن و مهرورزی همنوع خود فراهم می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا