گوناگون

ایرانجوان به صدر جدول فوتبال باشگاه‌های قم صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان مسابقات مرحله نهایی لیگ های منطقه ای نوجوانان و جوانان باشگاه های کشور در قم، بار دیگر مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم تلاش خود را برای موفقیت در دستیابی به این مهم از سر گرفتند و در حالی که یکی از بازی های هفته پنجم لغو شد سایر تیم ها در پنج بازی حساس و نزدیک با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در حالی که 5 تیم در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های استان قم موفق به کسب پیروزی برابر حریفان خود شدند، باز هم یک تیم در میدان مسابقه حاضر نشد تا برنامه کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قم را با مشکلات زیادی مواجه کند.

این هفته هیچ یک از بازی ها مساوی نشد تا جدال مدعیان قهرمانی و شانس های اصلی صعود به لیگ برتر فوتبال قم نسبت به گذشته حساس تر و جذاب تر شود و رقابت های این فصل لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های استان قم نیز به نیمه راه خود برسد.

در حالی که مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های استان قم هفته به هفته حساس تر و نزدیک تر از قبل پیگیری می شود و تیم های مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال قم تمام توان خود را برای دستیابی به این مهم به کار می‌گیرند، پیروزان نیروگاه با شکست برابر آریا صدر را از دست داد و تیم ایرانجوان با تفاضل گل بهتر در جایگاه نخست جدول رده بندی لیگ قم قرار گرفت.

در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های استان قم 12 تیم حضور دارند و در بین آنها تا پیش از هفته ششم، تیم های فوتبال ایرانجوان و پیروزان نیروگاه با 12 امتیاز و تفاضل گل متفاوت در مکان های اول و وم جدول رده بندی جای دارند.

همچنین تیم های فوتبال مبتکر، آریا، پیام و افشید آرام آرام خود را به جمع تیم های بالای جدولی نزدیک می کنند تا بدین ترتیب شور و حرارت بار دیگر به سکوهای ورزشگاه تختی قم بازگشته و تماشاگرانی که وقت خود را برای تماشای این بازی ها می گذارند از دیدن رقابت جذاب تیم ها بهره کافی را ببرند.

نتایج بازی‌های هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های استان قم در ورزشگاه تختی قم:

هنگ 1 – 2 مبتکر
پیام 2 – 3 افشید
آریا 4 – 2 پیروزان نیروگاه
کیان نوین 1 – صفر افشین
ایرانجوان 3 – 1 پرسپولیس باقرآباد جعفریه
ارم ساز وحدت – آدلان (به دلیل غیبت آدلان برگزار نشد)
 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا