گوناگون

بانوان شاغل در نفت و گاز کارون از تاسیسات این شرکت بازدید کردند

81139057 5651836

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، با توجه به اهمیت پیاده سازی طرح عفاف و حجاب در سازمان ها نشست هم اندیشی بانوان شاغل با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در این راستا در کارخانه گاز و گاز مایع شماره 800 این شرکت برگزار شد.

دهانزاده در این نشست ضمن تبریک روز زن، حضرت زهرا(س) را بهترین هدیه خداوند به رسول اکرم(ص) عنوان کرد و به بانوان شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون توصیه کرد سیره اخلاقی این بانوی بزرگوار را چراغ راه خود در زندگی قرار دهند.

وی، در ادامه هدف از خلقت را تکامل انسان عنوان کرد و افزود: هدف نهایی خداوند از خلقت تکامل انسان و رسیدن وی به مرحله قرب الهی است.

دهانزاده، با اشاره به اینکه مقام جانشینی خدا در زمین از آن انسان است، تقوا را مهمترین توشه آخرت برای انسان عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، در ادامه افزود: هر فردی جهت موفقیت در کار باید چهار عامل ˈدانشˈ،ˈنگرشˈ،ˈمهارتˈ وˈتجربهˈ را در خود تقویت کند.

وی، بانوان شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون را به یادگیری مهارتهای جدید درحوزه کاری تشویق کرد و از آنها خواست ضمن پایبندی به نظم، حسن خلق و انجام به موقع مسئولیت ها از محیط خانه و خانواده غافل نشوند.

در ادامه این نشست سه نفر از بانوان به نمایندگی از سایرین به بیان مشائل و دغدغه های خود در محیط کار پرداختند.

تشکیل تیم های ورزشی، راه اندازی صندوق خیریه ویژه بانوان، تعدیل مدارک تحصیلی، بررسی وضعیت دریافت منازل سازمانی از جمله مباحثی بود که توسط بانوان مطرح شد.

رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون نیز در حاشیه این برنامه، گفت: با توجه به اینکه بیشتر بانوان در ستاد شرکت کارون کار می کنند به منظور آشنایی آنها با واحدهای عملیاتی، بازدید آنها از تاسیسات در برنامه های تعریف شده روبط عمومی در سال جاری قرار گرفت و به مناسبت روز زن اجرا شد.

غلامعباس شهریاری، افزود: قبل از نشست هم اندیشی حدود 100 نفر از بانوان شاغل در شرکت کارون از چاه و کارخانه بهره برداری شماره یک اهواز بازدید و با توضیحات کارشناسان با نحوه فرآورش نفت و گاز آشنا شدند.

وی، در پایان گفت: بانوان شاغل پس از صرف ناهار در فضایی دوستانه و صمیمی در سالن غذاخوری پالایشگاه شیرین سازی گاز، به اهواز مراجعت کردند.7354/642

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا