گوناگون

بیکاری بخش خصوصی را از لرستان فراری داد

استاندار لرستان گفت: معضل بیکاری باعث فرار سرمایه و بخش خصوصی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه لرستان، هوشنگ بازوند در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر لرستان، اظهارکرد: سرمایه‎های لرستان، جوانان هستند که متأسفانه گرفتار موادمخدر شدند، درست است که مقابله با این مسأله سخت است اما نمی‎توان دست روی دست گذاشت.

وی یادآور شد: عمق این فاجعه خیلی زیاد است و نباید دست روی دست بگذاریم و باید یک برنامه عملیاتی انجام دهیم. یک درصد قابل توجهی از اعتیاد ناشی از معضل بیکاری است.

استاندار لرستان با بیان اینکه امتیازگرفتن از پارامترهای منفی امتیاز محسوب نمی‎شود، یادآور شد: معضل بیکاری نه تنها امتیاز محسوب نمی‎شود بلکه باعث فرار سرمایه و بخش خصوصی شده و معضلات، مشکلات و گرفتاری‎هایی را برای استان ایجاد می‎کند.

وی بیان کرد: اگر به سنوات بودجه‎ای توجه کنیم نشان می‎دهد که استان‎های با نرخ بیکاری بالا، هیچ امتیاز خاصی برای آنها لحاظ نشده و حتی این معضل باعث خروج سرمایه‎های مردمی شده است.

بازوند با انتقاد از اینکه در هشت ماهه مسئولیتم در استان خروجی مثبتی از ستاد مبارزه با موادمخدر ندیده‎ایم، تصریح‌کرد: به نظر می‎رسد برنامه عملیاتی برای این کار نداریم و نیاز است یک برنامه عملیاتی تهیه تا خروجی کار را ببینیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا