گوناگون

تامین آب اولین مشکل حاشیه شهر مشهد

قائم‌مقام شرکت آب و فاضلاب مشهد تامین آب را اولین مشکل حاشیه شهر دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، حسین سخدری امروز هفتم مهرماه در جلسه اعضای شورای راهبردی سیاست‌گذاری در خصوص مناطق حاشیه شهر مشهد که در تالار شهدای شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه تامین آب اولین مشکل مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد است، افزود: رفع این مشکل نیازمند هماهنگی بین شرکت آب و فاضلاب و شرکت آب منطقه‌ای است و این مساله باید در بسته پیشنهادی سازماندهی حاشیه شهر لحاظ شود.

سیدمهدی ذاکرالحسینی، عضو شورای شهر مشهد در این جلسه اظهار کرد: در بسته‌های پیشنهادی دستگاه‌های مرتبط باید اعداد و ارقام شفاف باشد و بسته پیشنهادی عملیاتی و اجرایی باشد.

خلیل‌الله کاظمی، معاون خدمات، محیط زیست شهردار مشهد نیز در این نشست پیشنهاد کرد: تعریفی از وضعیت موجود حاشیه شهر ارائه و در بسته‌های پیشنهادی علاوه بر اعتبارات مورد نیاز، مجوزهای لازم نیز در نظر گرفته شود.

در ادامه این جلسه احمد عنایت، نماینده سپاه امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه بحث حاشیه شهر تنها در مباحث عمرانی خلاصه نمی‌شود، گفت: در بسته پیشنهادی دستگاه‌ها باید به مباحث اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و … توجه شود.

کمیسیون ویژه حاشیه مشهد در شورای شهر ایجاد شود

محمد فانی، عضو شورای شهرستان مشهد نیز در این جلسه با بیان اینکه رقم حاشیه‌نشینی در شهر مشهد سه برابر میانگین کشوری است، اظهار کرد: این امر نشان‌دهنده نقص عملکردی مدیران گذشته بوده است.

وی با اشاره به مشکلات‌ حاشیه شهر مشهد گفت: باید کمیسیونی ویژه‌ حاشیه مشهد در شورای شهر ایجاد شود.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا