گوناگون

تاکید امام جمعه یاسوج بر استفاده نکردن از اسلحه در عروسی‌

امام جمعه شهر یاسوج گفت: شخصی که اسلحه داشته باشد چه مجاز و چه غیر مجاز از آن استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدعلی اصغر حسینی در ششمین جلسه فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد که صبح امروز در دفتر امام جمعه یاسوج برگزار شد، افزود: استفاده از اسلحه در استان باید با محدودیت‌هایی همراه باشد.

وی اظهار کرد: وقتی مجوز استفاده از اسلحه برای یک فرد مسن که حتی توان گرفتن اسلحه در دست را ندارد، صادر شود بدون شک سایر افراد خانواده از آن استفاده خواهند کرد.

امام جمعه شهر یاسوج تصریح کرد: در جشن‌های عروسی چه در تالارهای استان چه در سایر مکان ها نباید از اسلحه استفاده شود چرا که بارها پیش آمده که در این جشن‌ها بوسیله تیراندازی جشن عروسی به مراسم عزا تبدیل شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: ما با شادی مردم استان در جشن‌ها مخالف نیستیم اما این شادی‌ها باید طبق قانون و با ضوابط آن انجام شود.

وی ادامه داد: برای اجرای قوانین باید قاطعیت داشته باشیم متاسفانه همه ما در سخنرانی و سخن‌وری مهارت داریم اما در عمل کاری انجام نمی‌دهیم، برای جلوگیری از بروز این اتفاقات باید با جدیت برخورد شود.

امام جمعه شهر یاسوج اظهار کرد: اگر با یک فرد از افرادی که در این جشن‌ها باعث ایجاد تیراندازی می‌شود برخورد و وی مجازات شود عبرتی برای دیگران خواهد شد.

حسینی با اشاره به اینکه نباید در جشن‌ها از اسلحه استفاده شود، اضافه کرد: در عروسی و جشن‌هایی که در آنها به قانون عمل نمی‌شود بهتر است که در این جشن‌ها پلیس نیز حضور داشته باشد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا