گوناگون

مهمترین اولویت‌های شهرستان کهگیلویه چیست؟

معاون امنیتی و سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمت رسانی به مردم، توسعه یافتگی، سرمایه‌گذاری، رفع فقر و اشتغالزایی برای فارغ‌التحصیلان مهمترین اولویت‌های کنونی شهرستان کهگیلویه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه کهگیلویه و بویراحمد، دکتر فتاح محمدی با بیان اینکه امروز شرایط سختی را در دنیا شاهد هستیم، افزود: بخشی از این شرایط شامل دنیای استکبار و متحدین آنها و بخش دیگر شامل جهان اسلام و جمهوری اسلامی ایران است.

وی از “امر به وحدت” و “نهی از تفرقه” به عنوان دو مؤلفه و اصل نام برد که خداوند در قرآن بر آنها تأکید بسیار دارد و اظهار کرد: اگر به این دو اصل عمل شود پیامد آن برادری است و در صورتی که با یکدیگر منازعه کنیم استقلال سیاسی را در برابر دنیای کنونی از دست می‌دهیم.

معاون امنیتی و سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه امروز کشور ما، استان ما و بخصوص شهرستان کهگیلویه به این دو اصل نیازمند است، خاطرنشان کرد: امروزه مهمترین دغدغه ملت ایران و مردم این شهرستان توجه به وحدت است.

محمدی تصریح کرد: خدمت‌رسانی به مردم، توسعه یافتگی، سرمایه‌گذاری، رفع فقر و اشتغال‌زایی برای فارغ التحصیلان مهمترین اولویت‌های کنونی شهرستان کهگیلویه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر باید شرایط را برای سرمایه‌گذاری و ایجاد امنیت پایدار در این شهرستان مهیا کرد، ادامه داد: این در حالیست که به نظر می‌رسد وضعیت کنونی تا حدودی مانع از این کار می‌شود.

معاون امنیتی و سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت خود را در برابر همه ملت پاسخگو می‌داند، اظهار کرد: عملکرد دولتمردان باید برای جلب رضایت مردم همراه با شفافیت باشد.

محمدی عنوان کرد: آن چیزی که امروز از همه مردم شهرستان و جریان‌های سیاسی تقاضا داریم این است که بستر عدم برخورداری و توسعه نیافتگی را کاهش دهند.

وی از فرمانداری به عنوان خانه ملت نام برد و اضافه کرد: همه مردم باید احساس کنند که فرمانداری محل دادخواهی آنها است و در صورتی که احساس امنیت و آرامش در فرمانداری بوجود آید احساس اعتماد نیز در مردم بوجود می‌آید و مردم اطمینان پیدا می‌کنند که فرماندار پاسخگوی همه اقشار است.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از زحمات ابراهیم جعفری فرماندار سابق شهرستان کهگیلویه تقدیر و کرامت‌الله کریمی به عنوان فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه معرفی شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا