Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

پاناسونیک از دو تبلت مقاوم در برابر ضربه رونمایی کرد

شاید تا به حال در مورد تولید تبلت مقاوم در برابر ضربه چیزی نشنیده باشید اما چندی پیش پاناسونیک از دو تبلت مقاوم در برابر ضربه رونمایی کرد که این تبلت ها در کنار محکم بودن و مقاومت بسیار بالا که دارند ، دارای مشخصات فنی قابل قبولی نیز هستند . در ادامه برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با میهن پست همراه باشید .

همانطور که می دانید شرکت پاناسونیک بیشتر در زمینه تولید لوازم صوتی و تصویری خانگی و بصورت محدود در زمینه تولید کامپیوتر های شخصی فعالیت می کند . اما این شرکت به تازگی گستره فعالیت های خود را افزایش داده و حالا از دو تبلت مقاوم در برابر ضربه به نام های FZ-Q2 و FZ-A2 رونمایی کرده است .

مدل FZ-A2 یک تبلت اندرویدی بوده و از نسخه مارشمالو این سیستم عامل بهره می برد . پردازنده این تبلت ، از نوع اینتل Atom است و صفحه نمایشگر آن نیز ۱۰ اینچی و از نوع خازنی می باشد . حافظه رم دستگاه ۴ گیگابایت و حافظه داخلی تبلت ۳۲ گیگابایتی است . همچنین در مورد دوربین FZ-A2 نیز باید گفت که ، دوربین اصلی آن ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی آن ۲ مگاپیکسل کیفیت دارد . قیمت این دستگاه ۲۱۸۹ دلار اعلام شده .

تبلت مقاوم در برابر ضربه

مدل FZ-Q2 که در حقیقت یک تبلت دو کاره است دارای یک پردازنده از نسل شش اینتل از نوع Core m5 vPro بوده و همچنین دارای یک صفحه کلید ضد آب است . صفحه نمایشگر این تبلت ضد بازتاب نور بوده و سیستم عامل ویندوز ۱۰ پرو روی آن نصب است . تبلت مدل FZ-Q2 با قیمت ۲۲۹۹ دلار قابل خریداری است گفته شده که این تبلت بسیار مناسب برای افرادی است که با محیط هایی با شرایط سخت در ارتباط هستند .

پاناسونیک برای رونمایی از این تبلت ها تاکید زیادی دارد که دو  تبلت مقاوم در برابر ضربه ساخته اما باید دید که چند درصد کاربران نیاز دارند از چنین تبلت هایی با این قیمت ها استفاده کنند .

منبع : ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا