گوناگون

ترسیم 30 برنامه عملیاتی نقشه راه اصلاح نظام اداری در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار مهر، نادر صفرزاده ظهر یکشنبه در کارگاه آموزشی”بحث و بررسی برنامه عملیاتی نقشه راه اصلاح نظام اداری در دستگاههای اجرایی استان” که با حضور مسئولان و کارشناسان دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات دستگاههاي دولتي در استان برگزار شد، افزود: این کارگاه آموزشی در راستای منویات مقام معظم رهبری برای بحث و بررسی در خصوص 30 برنامه عملیاتی نقشه راه اصلاح نظام اداری در دستگاههای اجرایی استان برگزار مي شود.

وی با بیان اینکه تحول بنيادين در نظام اداري با محوريت تكريم ارباب رجوع از اهداف اساسي در استان است اظهارداشت: ايجاد تحول بنيادين در نظام اداري استان با محوريت تكريم ارباب رجوع از جمله اهداف اساسي معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري است.

صفرزاده سرعت بخشیدن به برنامه های دولت، تکریم ارباب رجوع، رعایت اخلاقیات در نظام اداری، حق رسانی از سوی کارکنان دولت و حق ستانی از سوی ارباب رجوع را از اهداف اجرایی 30 برنامه تحول اداری عنوان کرد.

 معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: در هیچ کجای دنیا مشتری را به عنوان ارباب رجوع نمی شناسند ولی در نظام اداری ما از مشتری با عنوان ارباب رجوع ياد شده و ما موظف به تکریم ارباب رجوع هستیم.

صفرزاده ادامه داد: از شرکت کنندگان انتظار داریم با مشارکت جدی در کارگاه آموزشی، توانمندي خود را برای تحقق اهداف مد نظر دولت تدبیر و امید افزايش دهند و با اجرایی کردن این موارد گامی در راستای اصلاح نظام اداری دستگاههای اجرایی بردارند.

وی در ادامه به ظرفیت نهفته استان در حوزه IT اشاره کرد و گفت: 8 هزار کیلومتر فیبر نوری در استان وجود دارد که استان را به تمام کشور و دنیا متصل می کند بطوریکه این استان جزو استانهایی است که فیبر اصلی نوری از آن عبور می کند و در داخل استان نیز حداکثر سرمایه گذاری در این خصوص صورت گرفته است لذا امیدواریم با مشارکت جدی همکاران بتوانیم بیشتر از این ظرفیت در راستای تحقق اهداف دولت بخصوص تحقق و توسعه دولت الكترونيك بهره بگیریم.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداري استانداري نیز در این جلسه گفت: در سالجاري با عملياتي شدن 30 برنامه طراحي شده در بخش تحول اداري، شاهد تحول بنيادين در نظام اداري استان خواهيم بود و بناست مدیران دستگاههای اجرایی در جلسه شورای اداری با این تحولات آشنا و بخشنامه ها و شاخص های ابلاغ شده نیز به هر یک از دستگاههای اجرایی ارسال شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا