گوناگون

تعداد دوربین های هوشمند در زنجان به 31 مورد افزایش می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحمتی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: در محور زنجان به تبریز 4 دستگاه هوشمند سازی کنترلی نصب شده که از این تعداد دو مورد از این سیستم ها در محور ضلع شمالی و دو سیستم هم در باند جنوبی محور نصب است.

وی، اظهار داشت: امسال اتوبان زنجان به قزوین را به 10 دوربین هوشمند مجهز خواهیم کرد. 

مدیرکل سازمان حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: در سال گذشته دو هزار کلاه ایمنی و سایر تجهیزات برای رانندگان داده شد و در این زمینه آموزش لازم هم به آنها ارائه شده است.

رحمتی تاکید کرد: در سالجاری آموزش وانت بارها در را در ستور کاری داریم چرا که آموزش در کاهش تصادفات بسیار موثر است.

وی، گفت: در استان برای اولین بار با همکاری مرکز مدیریت راهها استان استودیو خبری بخش حمل و نقل جاده ای راه اندازی شده است که این امر گام مهم و موثر در کنترل بهتر محورهای مواصلاتی استان زنجان محسوب می شود.

مدیرکل سازمان حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: 24 سطح استان آزاد راهها و بزرگراه ها و محورهای اصلی و فرعی به سیستم دوربین هوشمند مجهز هستند.

همچنین معاون راهداری راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: تمام راههای ارتباطی استان زنجان نیاز به آسفالت دارد و در این راستا اگر یک لایه آسفالت ریزی در تمام راه ها را داشته باشیم به شش میلیون و 500 هزار تن آسفالت نیاز است.

کلیم اله وثوق تاکید کرد: نگهداری این میزان راههای ارتباطی نیازمند 600 هزار تن آسفالت برای روکش است که در حال حاضر سالانه 900 تا هزار میلیارد ریال اعتبار نیازاست.

وی یادآورشد: در حال حاضر این  سازمان به علت کمبود اعتبارات توانایی آسفالت ریزی سالانه 100 تا 150 هزار تن را ندارد.

معاون راهداری راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: امسال 300 هزار تن آسفالت ریزی  برای محورهای استان زنجان پیش بینی شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا