گوناگون

تشکل های مردم نهاد تکمیل کننده چرخه اطلاعاتی کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید طهایی در همایش یک روزه ای که ظهر امروز به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات در باشگاه میلاد کرج برگزار شده بود نقش مردم را در ارتقا امنیت کلیدی خواند و گفت: به طور قطع سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی تکمیل کننده چرخه اطلاعاتی کشور و مشارکت های مردمی ضامن بقای امنیت در کشور هستند.

وی ادامه داد: در هر مقطعی که مردم در حضور داشته اند هدف نهایی که برقراری امنیت است تحقق یافته و و تشکل های مردمی با انسجام بخشی به فعالیت های مردمی در راس امور قرار دارند.

استاندار البرز با بیان اینکه امنیت کشورمان مرهون تلاش های بی وقفه سربازان گمنان امام زمان (عج) است، اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) با بیداری و آگاهی کامل و رصد زوایای مختلف کشور در سایه رهبری مقام معظم رهبری زمینه ساز امنیت و آرامش در کشور هستند.

طهایی با اشاره به رابطه مستقیم موجود بین امنیت و آرامش شهروندان جامعه برای انجام فعالیت ها، تصریح کرد: سربازان گمنان امام زمان (عج) در سایه رهنمون های سازنده مقام معظم رهبری امنیت اجتماعی را میسر خواهند کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه باید از ظرفیت های استان البرز برای رفع مشکلات تهران بهره گرفت: گفت: البرز به دلیل همجواری با پایتخت از شرایط ویژه و حساسیت خاصی برخوردار است و می توان از ظرفیت های البرز برای رفع مشکلات تهران بهره گرفت.

طهایی تاکید کرد: مسوولیت دست اندرکاران حفظ امنیت در جامعه، پیش بینی مسائل گوناگون و کم کردن آثار و تبعات آن در جامعه است؛ کما اینکه بحران های امنیتی از دوران جنگ تحمیلی به اشکال مختلف ایجاد شده است.

استاندار البرز در پایان اظهار داشت: کرج امروز در گذشته بخشی از پایتخت بوده که امروز در قامت یک استان شکل گرفته است از این رو اگر استعداد های آن شکوفا شود نه تنها بیکاران از البرز به تهران نخواهند رفت بلکه افراد فاقد شغل به البرز نیز مراجعه خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا