Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلتنرم افزار موبایل و تبلت

تلگرام بدون فیلتر هم آمد + جزئیات

تلگرام بدون فیلتر هم آمد ؟ این تیتری است که بر اساس گفته های پاول دوروف، مدیر تلگرام، که در واکنش به فیلتر شدن این پیام رسان در روسیه اعلام کرده است که به زودی این شبکه پیام رسان فیلترینگ را دور می‌ زند و کاربران می‌ توانند بدون استفاده از وی پی ان از آن استفاده کنند. یعنی در واقع تلگرام بدون فیلتر ؟

پاول دوروف در خصوص این که تلگرام بدون فیلتر هم آمد امروز در توییتر خود نوشت :

تلگرام از وی‌ پی‌ ان و فیلترشکن داخل اپ استفاده می‌کند و کاربر نیازی به استفاده از فیلترشکن ندارد .هم‌اکنون در آخرین نسخه این اپ این امکان فراهم شده است.

پاول دوروف، مدیر تلگرام در حالی این روزها در پی توسعه این پیام رسان است که ارز دیجیتال خود را نیز با اقبال خاصی عرضه و فروش آن را آغاز کرده و با خوشحالی نیز در توییتی خبر 200 میلیونی شدن کاربران تلگرام را اعلام کرده است.

تلگرام بدون فیلتر هم آمد

با این حال، دوروف به کاربران Telegram وعده داده که به زودی با ارائه تلگرام بدون فیلتر ، فیلترینگ را دور خواهد زد و کاربران می‌توانند در آینده نزدیک بدون نگرانی از فیلتر شدن این پیام رسان و بدون نیاز به استفاده از وی پی ان از آن استفاده کنند.

تلگرام بدون فیلتر هم آمد

مدیر تلگرام در خصوص این که تلگرام بدون فیلتر هم آمده ، شبکه اجتماعی Vkontakte هم نوشته:

1. تلگرام از روش‌های ساخته شده برای گذر از مسدود شدن و فیلترینگ استفاده خواهد کرد و نیازی به انجام دادن کارهای اضافی توسط کاربران نیست. اما شرکت نمی‌تواند به طور 100 درصد تضمین بدهد که این سرویس بدون نیاز به وی پی ان در دسترس باشد و لبته هم‌ اکنون نیز در آخرین نسخه این اپ این امکان فراهم شده است.

2. در ساعت‌های اولیه مسدود شدن، ممکن است سرویس‌های وی پی ان/پراکسی، بیش از حد اجرا شوند و به همین دلیل احتمالا با کند شدن عملکرد مواجه خواهند شد.

3. صرف نظر از مسدود شدن، تلگرام قادر خواهد بود اطلاعیه‌ها را به تمامی کاربران روسی ارسال کند تا آن‌ها را از وضعیت پیشرفت مطلع سازد.

مهم: زمانی که مشکلات در ارتباطات شما به وجود آمد، تلگرام خود را پاک نکنید و حتما قبل از ممنوعیت، آپدیت جدید آن را از اپ استور یا گوگل پلی استور دانلود کنید.

به این ترتیب به نظر می‌رسد پاول دوروف برنامه‌ ی خاصی برای دور زدن فیلترینگ دارد و می‌خواهد با ارائه جدیدترین نسخه تلگرام، حتی در صورت مسدود شدن این اپلیکیشن نیز سرویس خود را به کاربران ارائه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا