گوناگون

جهاد دانشگاهی مظهر مدیریت جهادی در حوزه علم و فرهنگ است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به دستاوردهای جهاد دانشاهی، گفت: جهاد دانشگاهی مظهر مدیریت جهادی در حوزه علم و فرهنگ در کشور است.

“محمدرضا سوقندی سمنان”، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری داشنجویان ایران(ایسنا) – منطقه‌ی سمنان، اضافه کرد: سعی بلیغ و ارزشمند و نوآورانه این نهاد انقلابی می‌تواند الگوی سایر حرکت‌های جهادی در کشور باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با اشاره به دستاوردهای علمی جهاد دانشگاهی در 34 سال گذشته، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی مولود تفکر انقلاب اسلامی و نهادی انقلابی در عرصه فن‌آوری و دانش‌های نوین است.

سوقندی، افزود: جهاد دانشگاهی با حرکت‌های علمی خود و خصوصا در پژوهشکده رویان شاخص‌های علمی کشور را در جهاتی توسعه بخشید و بر این اساس در بسیاری از شاخص‌ها، امروزه ایران اسلامی در زمره کشورهای برتر جهان قرار گرفته و این نهاد شعار”ما می‌توانیم” و استقلال و خودکفایی و عزت ملی را با حرکت‌های جهادی خود تحقق بخشیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به نقش این نهاد در تحقق شعار امسال اشاره و خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی با الگوی جهادی خود و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی، مراکز رشد، خبرگزاری ایسنا و مراکز علمی کاربردی خود می‌تواند در تحقق عزم ملی با هدف رشد اقتصاد فرهنگ مؤثر باشد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا