Mihanpostپیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشدهورزشی

حذف قانون اخطار نشسته در خاک برای کشتی فرنگی بزرگسالان

حذف قانون اخطار نشسته در خاک برای کشتی فرنگی بزرگسالان در حالی توسط فیلا رقم خورد که  در تازه‌ترین تغییرات در قوانین کشتی فرنگی بزرگسالان از سوی اتحادیه جهانی کشتی به تمامی فدراسیون‌های ملی ابلاغ شد که این قانون دیگر در هیچ مسابقه ای قابل اجرا نخواهد بود. در ادامه با میهن پست همراه شوید.


حذف قانون اخطار نشسته در خاک برای کشتی فرنگی بزرگسالان در واقع الزامی بود که بایستی زود تر این ها عملی می شد اما با توجه به جلسه ای که در رقابتهای قهرمانی زیر ۲۳ سال اروپا در کشور لهستان برگزار شد، برخی اصلاحات در قوانین کشتی فرنگی به تصویب رسید. بر این اساس مقرر شد از این پس با توجه به پایان بازیهای المپیک ریو، دستور نشستن در خاک برای رده بزرگسالان به طور کامل از کشتی فرنگی حذف شود.
اتحادیه جهانی در بخشنامه ای به فدراسیون های ملی اعلام کرد دستور نشستن در خاک در رده سنی بزرگسالان حذف شده و مقررات جدید همانند گروه‌های سنی دیگر خواهد بود. این تغییرات از تاریخ صدور این بخشنامه به اجرا در خواهد آمد.

حذف قانون اخطار نشسته در خاک کشتی فرنگی
نحوه اجرای اخطار نشسته در خاک کشتی فرنگی که حذف شد

متن قانون اصلاح خاک کشتی فرنگی مورد استناد اتحادیه جهانی به نحوی است که کم کار بودن در اجرای خاک اجباری (اختیاری) منتفی شده و از این پس فرایند زیر قابل اجراست:

– برای اولین بار اخطار شفاهی به کشتی گیر کم کار با بکارگرفتن اصطلاحات داوری UWW و بدون توقف کشتی
– اگر همان کشتی گیر، کم کاری کرد، داور بدون توقف کشتی اولین اخطار کم کاری را به او می دهد.
– اگر دوباره همان کشتی گیر، کم کار اعلام شود، داور دومین اخطار کم کاری را همراه با یک امتیاز فنی به کشتی‌گیر حریف (مهاجم) می دهد.(بدون توقف کشتی)
– بیش از دو بار اعلام کم کاری،‌ منجر به دادن یک امتیاز به کشتی گیر مهاجم می شود که در تمامی موارد بدون توقف کشتی صورت می گیرد.
همچنین اتحادیه جهانی اعلام کرد در کمیسیون فنی، قوانین مذکور به طور کامل مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و تمامی اصلاحات بعد از نهایی شدن اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا