گوناگون

خطیب جمعه قم: گستاخی صهیونیست‌ها بر اثر تفرقه جهان اسلام است

خطیب جمعه قم گفت: گستاخی صهیونیست‌ها در اثر تفرقه جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کرد و افزود: صهیونیست‌ها دنبال نسل‌کشی و از بین بردن امکانات هستند اما فلسطینی‌ها نگذاشتند اسرائیل قدرت مقاومت را از میان ببرد.

وی اظهار کرد: در جبهه کفر اگر کسی علیه هلوکاست حرف بزند محکوم می‌شود قدرت‌های بزرگ به فلسطین هشدار دادند که حق ندارید با موشک از خود دفاع کنید و یا وقتی روسیه را تحریم کردند به رئیس‌جمهور روسیه پیغام دادند شما نباید ما را تحریم کنید که همه اینها نشان می‌دهد روحیه مستکبران شیطان صفت چگونه است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) عنوان کرد: حاکمان کشورهای اسلامی با سکوت خود در برابر جنایات اسرائیل حتی حاضر نیستند از عربیت و تعصب‌های مذهبی خود در حمایت از مردم غزه دفاع کنند اما در این شرایط دنیا علیه اسرائیل متحد شده است.

وی با تاکید بر تحقق شکست اسرائیل در منطقه خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب به حمایت از مردم غزه و مقاومت مردم فلسطین برخواستند و آیت‌الله خامنه‌ای در سخنانش اسرائیل را سگ هاری دانستند که این غربی‌ها آن را رها کرده‌اند و باید جلویش را بگیرند و جهان باید بداند که پیروزی واقعی با مقاومت و شکست حتمی با اسرائیل است و این وعده الهی است.

سعیدی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب همچنین در مورد مسلح شدن مردم کرانه باختری هشدار داد و این هشدار اسرائیل را به وحشت انداخت که انتفاضه دیگری در راه است.

وی با انتقاد از شیوع برخی از فرهنگ‌های غرب گفت: متاسفانه عده‌ای برای طلاق که اظهار ناتوانی در رسیدن به تفاهم است جشن می‌گیرند در صورتی که این جشن شیطانی و سوغات غرب است.

خطیب جمعه قم درادامه سخنان خود با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: سالروز شهادت شهید صارمی و ایرانیان به وسیله طالبان در افغانستان روز خبرنگار نامیده شده است و خبرنگار می‌داند که رسالت سنگینی در برابر جامعه دارد و با نقش مهمی که در نظام جمهوری اسلامی ایفا می‌نماید برای تهیه خبر تلاش می‌کند.

وی یادآور شد: با تلاش‌های خبرنگار برخی از حقایق کشف و بر اساس خبرها تصمیمات مهمی اتخاذ می‌شود.

سعیدی در مورد سالروز شهادت آیت‌الله بروجردی اظهار کرد: یکشنبه 19 مرداد سالروز رحلت آیت‌الله بروجردی مرجع بزرگ شیعیان و پرچمدار تقریب مذاهب است که با تربیت شاگردان، تالیف آثار گرانقدر و ایجاد بناهای فرهنگی در داخل و خارج کشور گام‌های بلندی برداشت.

وی همچنین گفت: 22 مرداد نیز روز مقاومت اسلامی و پایان جنگ 33 روزه لبنان و اعلام پیروزی مقاومت به رهبری سید حسن نصرالله در برابر رژیم صهیونیستی است و امسال که شاهد مقاومت مردم بی دفاع فلسطین در برابر اسرائیل در جنگی که بیش از سه ماه طول کشید و هزاران کشته و آواره به همراه داشت مقاومت معنایی دوباره می‌گیرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا