گوناگون

دستگیری مرد هزار‌ چهره در کرمان

رئیس کلانتری 11 شهر کرمان از دستگیری یک کلاهبردار خبر داد که با استفاده از عناوین دولتی میلیون‌ها تومان کلاهبرداری کرده بود.

سرگرد «محمدجواد آرامون» در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کویر، با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع چند فقره شکایت به پلیس، در خصوص کلاهبرداری در قالب سوءاستفاده از عناوین دولتی، بلافاصله تحقیقات پلیس برای بررسی موضوع آغاز شد.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی و اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مرد شیادی که خود را مأمور دولت معرفی می‌کرد و به بهانه‌ی دریافت وام‌های 100 میلیون تومانی با بهره‌ی کم از طعمه‌هایش کلاهبرداری می‌کرد.

رئیس کلانتری 11 شهر کرمان خاطرنشان کرد: این کلاهبردار پس از سرقت یک دستگاه خودرو از طعمه خود، با هوشیاری مأموران این کلانتری در صحنه‌ی تصادف با خودرو مسروقه دستگیر شد.

آرامون تصریح کرد: متهم پس از دستگیری به کلانتری انتقال داده شد که در تحقیقات و بازجویی‌ها به کلاهبرداری اعتراف کرد.

وی افزود: در اجرای دستور مقام قضایی درحالی‌که هنوز متهم در بازداشت پلیس بود، افراد دیگری نیز با مراجعه به کلانتری از او شکایت کردند.

رئیس کلانتری 11 شهر کرمان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 40 نفر که از این طریق اغفال شده و از آنها کلاهبرداری شده بود به کلانتری 11مراجعه کرده و تشکیل پرونده داده‌اند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا