گوناگون

دشمنان درپی ضربه زدن به فرهنگ دینی و تشیع/ ۲۷۰۰ هیئت مذهبی در کرمان فعالیت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی عرب پور عصر سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان گفت: یکی از رسالت های سازمان تبلیغات در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله حسین (ع) اعزام روحانی به نقاط مختلف استان است.

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به اینکه اعزام مبلغ به نقاط مختلف استان کرمان از سه روز قبل از محرم آغاز شده است، افزود: تاکنون هزار و ۷۰۰ روحانی از استان‌ های قم، تهران و اصفهان به کرمان اعزام شده اند.

وی از نظارت بر نحوه فعالیت هیئت های مذهبی و شیوه عزاداری ها خبر داد و گفت: در حال حاضر دو هزار و ۷۰۰ هیئت مذهبی با اخذ پروانه در استان کرمان مشغول به فعالیت هستند.

حجت الاسلام عرب پور ادامه داد: ماه های محرم و صفر به دلیل استقبال مردم از برنامه های مذهبی و حضور پرنگ تر در مساجد و تکایا فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ دینی و تشیع است.

وی به توطئه های دشمنان اسلام برای صدمه زدن به اسلام و تشیع اشاره و تصریح کرد: دشمنان بسیار تلاش کرده اند تا از طریق بدعت گذاری و ترویج خرافات فرهنگ دینی و تشیع را تخریب کنند.

حجت الاسلام عرب پور از برگزاری جلسات توجیهی برای هیئت‌های شمال و جنوب استان کرمان خبر داد و اذعان داشت: همچنین امروز جلسات توجیهی در هر شهرستان به طور جداگانه برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا