گوناگون

دعای ندبه نیمه شعبان در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا خادمی صبح پنج شنبه در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی برگزاری دعای ندبه نیمه شعبان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در این جلسه برنامه ریزی لازم برای برگزاری جشن با شکوه ولادت با سعادت امام عصر(عج) در شهرستان خرم آباد صورت گرفت.

وی عنوان کرد: این جلسه با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، شهردار خرم آباد و نمایندگانی از ستاد نماز جمعه خرم آباد، اداره کل تبلیغات اسلامی، هلال احمر، بنیاد مهدویت، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

دبیر ستاد هماهنگی برگزاری دعای ندبه نیمه شعبان عنوان کرد: در این جلسه بنا به پیشنهاد اعضای شرکت کننده مقرر شد که در روز جمعه نیمه شعبان مراسم باشکوه دعای ندبه و ظهر همان روز نماز با صلابت جمعه به صورت خاص و ویژه در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شود.

خادمی یادآور شد: در این جلسه همچنین سه کمیته تبلیغات، اجرایی و پشتیبانی برای برگزاری این مراسم تشکیل شد.

وی ادامه داد: اداره کل تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد مهدویت و عتبات عالیات در کمیته تبلیغات، اداره کل اوقاف و امور خیریه، هلال احمر، اصناف، اداره کل ورزش و جوانان و سازمان صنعت، معدن و تجارت در کمیته پشتیبانی و ستاد نماز جمعه خرم آباد و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کمیته اجرایی برای برگزار این مراسم مشارکت دارند.

خادمی با بیان اینکه در این جلسه وظایف هر سازمان و ارگان مشخص شد، عنوان کرد: پیش بینی می شود نزدیک به سه هزار نفر از  مردم خرم آباد در مراسم روز نیمه شعبان حضور یابند که این مراسم به طور مستقیم از صدا و سیمای مرکز لرستان پخش می شود.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا