گوناگون

راه حل اصلی کاهش هزینه های بخش حمل و نقل دریایی افزایش کیفیت خدمات بندری است

81206987 5770846

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈابراهیم ایدنیˈ روز چهارشنبه در نشستی مشترک با اعضای اتحادیه کارگزاران گمرکی و مسوولان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن بندرعباس اظهار داشت: با توجه به اهمیت حمل و نقل دریایی در رشد و توسعه اقتصادی، برنامه ریزی هایی برای رفع مشکلات فعالان این حوزه در اداره کل بنادر هرمزگان صورت گرفته است.

وی از تشکیل یک کارگروه متشکل از جامعه بندری کشور به منظور پیگیری موانع و معضلات بندری در استان هرمزگان خبر داد و تاکید کرد: صاحبان کالا برای حمل کالاهای خود به جای استفاده از مسیرهای جاده ای از ظرفیت شبکه ریلی و دریایی استفاده کنند.

این مقام مسوول با تاکید بر تنوع هر چه بیشتر در سرمایه گذاری ها در بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور، گفت: تنوع در سرمایه گذاری ها موجب حفظ جریان پایدار تجارت در این نقطه مهم از اقتصاد کشور می شود.

رییس اتحادیه کارگزاران گمرکی هرمزگان و اتاق بازگانی، صنایع و معادن استان نیز در این نشست از شکل گیری ارتباط مناسب میان فعالان بخش خصوصی و اداره کل بنادر استان خبر داد و افزود: فعالان بخش خصوصی به منظور سرمایه گذاری بیشتر و رفع مسائل و مشکلات حوزه دریایی و بندری هرمزگان خواستار تشکیل کارگروهی تخصصی در این زمینه هستند.

ˈمحمدامین صباغ زادهˈ برگزاری نشست های مشترک مسوولان با فعالان بخش خصوصی را راهکاری مناسب برای کاهش موانع فعالیت تجار در بازارهای منطقه ای عنوان کرد.ک/3

7198/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا