گوناگون

پایانه مسافربری ورامین نقش مهمی در ساماندهی حمل ونقل دارد

81206989 5770850

به گزارش خبرنگار ایرنا حمید رضا شهرکی ثانوی روز چهارشنبه در جریان دیدار از پروژه پایانه مسافربری در حال احداث شهرستان ورامین به خبرنگار ایرنا اضافه کرد : پایانه مسافربری شهر ورامین به صورت سازه فضایی و با بنایی مفید به مساحت دو هزار و 500 مترمربع در زمینی به مساحت 22هزار مترمربع توسط شهرداری ورامین در حال احداث می باشد.

وی ادامه داد: در فاز اول در این پایانه غرفه های مختلفی برای سرویس دهی به مسافران و استقرار دفاتر شرکت های مسافربری پارکینگ ناوگان عمومی جاده، فضاهای خدماتی و تجاری و بسیاری امکانات دیگر در نظر گرفته شده است.

در ادامه این بازدید مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان به همراه رییس اداره ایمنی و ترافیک استان از وضعیت پل های عابر پیاده و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در حوزه شهرستان استان مورد بازبینی قرار دادند.

در حاشیه این بازدید شهرکی از مسئولان شهرداری ورامین درخواست کرد در صورت امکان پروژه مذکور را به بخش غیر دولتی و ترجیحا به شرکت های حمل و نقل واگذار کنند.

در فاز اول، اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 375 میلیون تومان از محل اعتبارات ستاد تبصره 13 و مبلغ 500 میلیون ریال نیز از اعتبارات شهرداری درنظر گرفته شده است.

در این پایانه جایگاه پمپ گاز CNG، مراکز تجاری ، سالن انتظار مسافر، سکوهای پیاده و سواره، ایستگاه تاکسی، احداث جایگاه پمپ گازوئیل، خوابگاه رانندگان، کارواش و سایر امکانات مورد نیاز احداث و یا در حال ساخت می باشد.

تهرام564/1699

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا