گوناگون

یک بانوی قشمی کارآفرین برتر هرمزگان شد

81206984 5770840

به گزارش ایرنا به نقل از نمابر روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قشم که یک نسخه آن روز چهارشنبه به دفتر این خبرگزاری در قشم نمابر شد، مژگان روستایی مدیرعامل مزرعه و پارک کروکودیل نوپک قشم در این جشنواره موفق شد با نظر اعضای کمیته علمی این جشنواره به این مقام دست یابد.

براساس این گزارش مژگان روستایی که در جشنواره جوانان کارآفرین استان هرمزگان نیز به عنوان جوان ترین کارآفرین این استان برگزیده شده بود، اولین کارآفرین قشمی است که در سطح ملی و استانی برگزیده می شود.

پارک کروکودیل نوپک در جزیره قشم که در زمینه گردشگری و مزرعه کروکودیل نوپک در جزیره هنگام از توابع شهرستان قشم در زمینه پرورش کروکودیل هردو با مدیریت مژگان روستایی فعالیت می کند از طرح های شاخص منطقه آزاد قشم محسوب می شود.

نهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان هرمزگان روز سه شنبه با حضور آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان، جاسم جادری استاندار هرمزگان، محمدرضا موالی زاده معاون فرهنگی اجتماعی و پریسا ریاحی مدیرکل توسعه کار آفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران کل و مسئولان استانی و شهرستانی در بندرعباس برگزار شد.

در نهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان هرمزگان 579 کارآفرین ثبت نام کردند که به 286 طرح کارآفرینی در کمیته داوری امتیاز تعلق گرفت و از این میان 19 طرح به مرحله نهایی رسیده و سه طرح به عنوان طرح های برتر کارآفرینی استان هرمزگان انتخاب شدند.ک/1

1871/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا