گوناگون

رسانه ها باید واقعیت را منعکس کنند/ کلیه پروژه های عمرانی دادگستری زنجان در حال انجام است

به گزارش خبرنگار مهر، منصور بلباسی ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران به نقش موثر رسانه ها در جامعه اشاره کرد و افزود: خبرنگاران با ارتباطی که با روابط عمومی ها دارند عملکرد دستگاههای اجرایی را به اذعان مردم اطلاع رسانی کنند.

وی اظهار داشت: رسانه ها در طول سال به خصوص در هفته قوه قضائیه در اطلاع رسانی  برنامه های هفته قوه قضائیه تعال خوبی را با دادگستری دارند.

معاون اداری و مالی دادگستری کل استان زنجان، گفت: رسانه ها و روابط عمومی ها هر دو در یک ماهیت یکسان هستند و مخاطب یکسان دارند و در این میان هر چه ارتباط به این دو بهتر باشد انعکاس عملکرد هابهتر خواهد بود.

بلباسی تاکید کرد: خبرنگاران باید واقعیت را به طور دقیق منعکس کنند و در این استان هم خبرنگاران در انعکاس اخبار صادقانه و واقعیت را به خوبی منعکس کرده اند و باید رسانه های استان در راستای آگاهی  حقوق شهروندی بیشتر قلم فرسایی کنند.

وی گفت: در چند سال اخیر فعالیت روابط عمومی دادگستری بسیار فعال شده و اخبار به صورت آنلاین در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

معاون اداری و مالی دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه کلیه پروژه های عمرانی دادگستری زنجان در حال انجام است گفت: پروژه عمرانی شهرستانهای خرمدره، طارم، زنجان وماهنشان یک روز هم تعطیل شده و در شش ماهه سالجاری کلیه پروژه های عمرانی فعال است.

بلباسی به ساختمان ستادی دادگستری استان زنجان اشاره کردو گفت: این پروژه 96 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا یک ماه آینده افتتاح می شود.

وی یاد آورشد: دستگاههای تجدید نظر و برخی از زیر مجموعه ها هم در این ساختمان ستادی مستقر خواهند شد.

در این مراسم از  زهرا مقدمی خبرنگار خبرگزاری مهر به عنوان خبرنگار فعال  در حوزه قوه قضائیه تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا