گوناگون

رشد 80 درصدی خرید گندم در کرمانشاه

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از رشد 80 درصد خرید گندم تضمینی از کشاورزان استان نبست به سال گذشته خبرداد و گفت: از نظر میزان گندم خریداری شده تاکنون در بین استان‌های کشور در جایگاه چهارم قرار داریم.

مظفر رحمت آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهارکرد: تاکنون 586 هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان استان خریداری شده است.

وی پیش بینی کرد این رقم به حدود 600 هزار تن برسد.

رحمت آبادی با بیان اینکه سال گذشته 390 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد، تاکید کرد: نسبت به سال گذشته رشد 80 درصدی خرید گندم را شاهد بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه همچنین از پرداخت پول 530 هزار تن از گندم خریداری شده به کشاورزان خبر داد و اضافه کرد: مابقی پول کشاورزان نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

رحمت آبادی با اشاره به آغاز خرید تضمینی گندم از اردیبهشت ماه، تاکید کرد: خرید گندم تا پایان مرداد ادامه دارد، اما بعد از این مدت نیز در هر شهرستان یک یا دو مرکز خرید آماده خرید گندم از کشاورزان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مصرف گندم در استان کرمانشاه 300 هزار تن است و مابقی گندم‌های خریداری شده به سایر استان‌ها ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا