گوناگون

رونمایی از تمثال خبرنگار شهید ایسنا در عنبرآباد

همزمان با روز خبرنگار فرماندار شهرستان عنبرآباد، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان وجمعی از مسئولان این شهرستان به همراه تعدادی از خبرنگاران با خانواده خبرنگار شهید اسماعیل عمرانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه کویر، محمد حجتی‌پور فرماندار شهرستان عنبرآباد در این دیدار گفت: روز خبرنگار فرصت مناسبی است که به هر نحو از تلاش خستگی‌ناپذیر خبرنگاران عزیز تقدیر و تشکر به عمل آید و ارادت خود را به این قشر عظیم ابراز کنیم.

وی ضمن تقدیر از خانواده شهید عمرانی به دلیل تربیت چنین فرزند برومندی افزود: صحبت در مورد شهید و شهادت کار بسیار سختی است، چرا که هر چه از شهدا بگوییم، کم گفته‌ایم.

حجتی‌پور تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا در برنامه کاری مسئولان گذاشته شده و شهرستان عنبرآباد 132 شهید تقدیم نظام کرده است.

فرماندار عنبرآباد خاطرنشان کرد: شهادت در نظام ما در تمام عرصه‌ها بوده و نشان دهنده این است که شهادت متعلق به گروه خاصی نبوده و در تمام عرصه‌ها شهید تقدیم انقلاب شده است.

همچنین با حضور مسئولان و خبرنگاران جنوب استان کرمان از تمثال این شهید خبرنگار رونمایی شد و پس از آن به مناسبت نهمین سالگرد این حادثه مزار مطهر خبرنگار شهید اسماعیل عمرانی در عنبرآباد گلباران شد.

به گزارش ایسنا، شهید اسماعیل عمرانی در 28 شهریورماه 1359 در شهرستان عنبرآباد متولد شد و تحصیلات خود را در مدرسه‌های آزاد، امام صادق (ع) و آیت‌الله خامنه‌ای گذراند.

این شهید بزرگوار در سال 1378 در رشته علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت به تحصیل مشغول شد و پس از انصراف از آن، رشته مدیریت دولتی دانشگاه پیام نور بم را انتخاب کرد و همزمان در خبرگزاری دانشجویان ایران منطقه کویر در شهرکرمان به فعالیت پرداخت.

خبرنگار شهید اسماعیل عمرانی برای گسترش فعالیت حرفه‌ای خود به دفتر مرکزی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در تهران عزیمت کرد و پس از مدتی در اعزام به مأموریت، برای پوشش خبری مانور نیروی دریایی عاشقان ولایت (چابهار) در پانزدهم آذرماه 1384 در سانحه‌ سقوط هواپیمای c-130 در آسمان خاطره‌ها آرام گرفت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا