گوناگون

رقابت‌های برترین‌های دو و میدانی کشور در قم آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیکارهای دو و میدانی برترین‌های نوجوانان و جوانان کشور از صبح امروز در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم گشایش یافت و ورزشکاران جوان و نوجوان سراسر کشور رقابت خود را آغاز کردند.

در این پیکارها که با حضور تیم هایی از 31 استان کشور برگزار می شود ۱۵۰ دو و میدانی کار که در مسابقا منطقه ای کشور عناوین برتر را کسب کرده اند به صورت تک مسابقه و نهایی، برای کسب عناوین برتر کشور با هم مسابقه می دهند.

ترکیب تیم دو و میدانی قم را در این مسابقات علی سلامتیان در ۱۱۰ متر با مانع، حامد خزایی در پرتاب نیزه، علیرضا عباسی در ۱۰۰ م‌تر، علی کشاورز در پرش سه گام، امیرمحمد دباغ در ۴۰۰ متر و محمدرضا فریدی در ۲۰۰ متر تشکیل می‌دهند.

علی جبار‌پور، مجتبی وفصی، حسین میرزایی و محسن سالاری در پرش با نیزه و رضا ملک‌پور، محمد سبب کار و سجاد وکیل در ۴۰۰ متر با مانوع دیگر دو و میدانی کاران قمی حاضر در این پیکار‌ها هستند.

در این رقابت‌ها حسین رشیدیان دبیر فدراسیون دو و میدانی، بیژن شادمهر مسئول کمیته آموزش فدراسیون دو و میدانی و کرمعلی تفرشی رئیس کمیته جوانان فدراسیون دو و میدانی از نزدیک شاهد کار نمایندگان استان‌های مختلف کشور هستند.

در حاشیه آغاز این مسابقات سید مهدی غیاثی معاون توسعه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان قم و مرتضی مختاری رئیس اداره تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش قم از این رقابت‌ها بازدید کردند.

این در حالی است که برگزاری این مسابقات، نخستین رویداد رسمی دو و میدانی کشور از زمان افتتاح پیست دو و میدانی شهید حیدریان قم به شمار می رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا