گوناگون

روستای میغان میزبان مسابقات فوتسال جام رمضان سمنان

ابراهیم صادقی در حاشیه برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان میغان شاهرود به خبرنگار مهر گفت: این مسابقات با حضور 90 ورزشکار در قالب هشت تیم، شامل پنج تیم از روستای میغان، دو تیم از روستای قلعه آقا عبدالله و یک تیم نیز از روستای ابرسج برگزار می شود که به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند.

وی با بیان اینکه این مسابقات از روز دوم ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان ماه مبارک به صورت یک شب در میان ادامه دارد افزود: همچنین در شب عید سعید فطر تیم های برتر مشخص خواهند شد.

مسئول برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان میغان شاهرود با اشاره به استقبال کم نظیر اهالی میغان از این رقابت ها تصریح کرد: در سالن برگزاری مسابقات ظرفیت 300 تماشاگر را داریم که معمولا بین 150 تا 170 نفر به تماشای هر مسابقه می پردازند.

صادقی با بیات اینکه بازی ها از سطح کیفی خوبی برخوردار است، افزود: با توجه به اینکه در فصل تابستان قرار داریم جوانان اوقات فراغت بیشتری دارند و همزماني آن با ايام ماه مبارک رمضان باعث شد تا در راستاي افزايش روحيه نشاط و شادابي ایشان برنامه ریزی مناسبی شود.

وی خاطرنشان کرد: مسابقه فینال و مراسم اختتامییه با حضور مسئولان و تماشاگران و پیشکسوتان ورزش روز عید سعید فطر انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است که مسابقات والیبال نیز در ایام ماه مبارک رمضان در روستای میغان برگزار می شود که مورد استقبال روستاهای مجاور نیز قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا