گوناگون

سه مجتمع آبرسانی در دشتی به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله طاهریان‌پور ظهر جمعه در نشست با مسئولین شهرستان دشتی اظهار داشت: بخش عمده آب استان بوشهر از استانهای همجوار تامین میشود و خط انتقال‌های طولانی که بدین منظور اجرا شده هر لحظه در خطر حادثه قرار دارد که می طلبد مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند.

وی بر یافتن منابع آبی جدید در سطح استان تاکید وافزود: هر سال نیازهای آبی افزایش پیدا می‌کند که باید علاوه بر یافتن منابع آبی جدید، از محل صرفه‌جویی و هدررفت آبی که وارد استان می‌شود بتوانیم نیازهای استان را تامین کنیم.

طاهریان پور ادامه داد: فرماندار و مدیران شهرستان تاکنون کمک های خوبی برای حل بحران آب در سطح شهرستان انجام دادند که از همه آنها تقدیر وتشکر می شود.

وی از اجرای برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برای برون رفت از مشکل آب خبر داد وخاطر نشان شد:این شهرستان از منابع آبی خوبی برخوردار است  ودر سال گذشته اعتباراتی  در جهت رفع مشکلات مصوب شد ولی این اعتبارات تخصیص پیدا نکرد.

طاهریان پور اضافه کرد: در شهرستان دشتی دو حلقه چاه در محدوده شهرهای بادوله و کاکی تجهیز و در مراحل آزمایش و راه‌اندازی است که خط انتقالی به طول 12 کیلومتر هستند که حدود دو سال پیش کار اجرایی آن به اتمام رسیده بود.

وی یادآور شد:اگر در سال جاری اعتبارات آب وفاضلات تخصیص بخورد سه مجتمع آبرسانی  که شامل فاز دوم آبرسانی کوثر، مجتمع طسوج و مجتمع آبرسانی چهار روستای ساحلی دشتی است تا پایان سال به بهره‌برداری می رسدو بخشی از مشکلات مرتفع خواهد شد.

مدیر عامل آب وفاضلاب روستایی استان بوشهر تصریح کرد: مجتمع آبرسانی روستای بادوله تعداد 10 روستا از بابمنیر تا گنخک‌ها را تحت پوشش قرار می دهد که  عملیات اجرایی آن در سال 90 شروع شد،ودر حال حاضر کار آن  متوقف مانده که امیدواریم بخش از کار را امسال انجام دهیم و با تخصیص به‌موقع اعتبارات در سال 1394 به بهره‌برداری کامل برسد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا