گوناگون

زنجان در خصوص اعمال قانون و صدور قبض جریمه کاهش 23.4 درصدی داشته است

به گزارش خبرنگارمهر، سردار علیرضا صالحی در سخنرانی های پیش از خطبه این هفته نماز جمعه افزود: نیروی انتظامی کشور در زمره پلیس هایی است که بی بدیل وبی نظیر هستند چرا که این قشر از جامعه با خدای خود معامله کرده وجز به انتهای کار به چیز دیگری فکر نمی کننددر واقع جامعه امروز ایران از اقتدار بی مثالی برخوردار است که الگوی جوامع بسیاری شده است وآنهایی که از کشور ما الگو برداری کرده در مسیر سعادت قرار گرفته اند زیرا افتخار جمهوری اسلامی به خون شهدا وخانواده های معظم شهدا است.

وی اظهار داشت: فرزندان نیروی انتظامی این فرزندان تربیت شده اسلام وشیرزنانی هستند که همه چیز خود را برای اعتلای جمهوری اسلامی هدیه کردنددر حقیقت اینها جان ومال خود را دادند تا از جمهوری اسلامی دفاع کنند، امروز ایران به قدر قدرتمند است که اگر اتفاقی در منطقه رخ بدهد ایران باید اظهار نظر کند چرا که برهمگان آشکار است که ایران چه جایگاه وقدرتی دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان، در خصوص توانمندی های جوانان این نسل گفت: در حال حاضر تمام نیازهای نظامی کشور در عرصه های مختلف اعم از زمینی،هوایی،دریایی  و توسط همین جوانان واندیشمندان تحت لقای رهبری وسایست های نظام رفع شده وبه عزت رسیده ایم که این اقتدار حاصل خون شهدا،حضور همیشه در صحنه مردم وهدایت مقام معظم رهبری است.

سردار صالحی تاکید کرد: استان زنجان جزء سه استان امن کشور است که این حاصل زحمات نیروی انتظامی استان وتعاملات خوبی است که با مردم دارند چرا که پلیس ما پلیس جامعه محور است.

وی گفت: شهر خوب شهری است که امنیت داشته باشد که استان زنجان از این امر مستثنی نیست وجزء برترینها به لحاظ امنیت به شمار می رود.پلیس در همه جا حضور دارد چرا که حاظت از ارزش های والای انسانی بر عهده این قشر از جامعه است که با همدلی و هماهنگی مردم عزیز با ماموران نیروی انتظامی حاصل شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: شعار امسال هفته ننیروی انتظامی تلاش جهادی،کارآمدی واقتدار است از اتفاقات مهمی که در سال جاری به وقوع پیوسته این است که توانسته ایم حضور فوریت های پلیس را از 7دقیقه  به 5دقیه کاهش دهیم همچنین کاهش 4درصدی در مجموع جرایم در استان را نیز شاهد هستیم.

سردار صالحی زنجان یادآورشد: نیروی انتظامی استان زنجان برای موفقیت بیشتر در ماموریتها و کشف جرایم تخصص علمی خود را تقویت خواهد کرد.

وی افزود:  پلیس زنجان با داشتن نیروهایی مختصص و حرفه ای تلاش شبانه روزی خود را دارد تا امنیت جامعه را تقویت کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان، تصریح کرد: مردم هم باید در راستای برقراری امنیت در جامعه همکاری و تعامل لازم را با پلیس داشته باشند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا