Mihanpostاینترنتپیشنهاد سردبیرعلمی و فناورینرم افزار کامپیوترنرم افزار موبایل و تبلت

ساخت تلگرام پشتیبان بدون نیاز به گوشی هوشمند + آموزش

ساخت تلگرام پشتیبان بدون نیاز به گوشی هوشمند موضوعی است که امروز  آن را به شما مخاطب همیشه همراه میهن پست آموزش خواهیم داد. چرا که احتمال دارد در شرایط خاص ، گوشی هوشمند شما به هر نحوی از دسترس شما خارج شود ، ایراد فنی پیدا کند ، به تلگرام دستکتاپ دسترشی نداشته باشید و یا این که شاید برای مدتی نتوانید گوشی هوشمندی تهیه کنید. اما نگران نباشید برای این مشکل راه حلی وجود دارد که شما می توانید با گوشی های معمولی و فقط با دریافت پیامک فعالسازی به تلگرام خود دسترسی پیدا کنید.

به عبارتی دیگر تا به حال نمی دانستید که امکان ساخت تلگرام پشتیبان بدون نیاز به گوشی هوشمند وجود دارد بنابراین از حالا به بعد با یادگیری این ترفند شما هرگز در شرایط اضطراری بدون تلگرام نخواهی ماند و یا این که گاهی می خواهید نسخه اندروید ، IOS و یا دستکتاپ تلگرام خود را به هر دلیلی از روی  گوشی و کامپیوتر خود پاک کنید ، بنابراین بازهم امکانی برای دسترسی به تلگرام برای شما آن هم به صورت آنلاین وجود دارد.

در این میان تلگرام یکی از مزایای کاربر محوری که دارد این است که به شما اجازه خواهد داد تا به تعداد مرورگرهایی که دارید (فرقی نمی کند در کامپیوتر یا موبایل هر شخص دیگر یا خودتان ) بتوانید اکانت بسازید.

برای ساخت تلگرام  پشتیبان بدون نیاز به گوشی هوشمند کافی است که شما به سایت web.telegram مراجعه کرده و به راحتی هر چه تمامتر به نسخه تلگرام خود بدون نصیی هیچ یک از نسخه های اندروید ، دستکتاپ و IOS به تلگرام خود دسترسی داسته باشید ، به شرطی که شما بتوانید شماره فعال سازی را از طریق سیم کارت خود که آن هم بر روی یک گوشی ساده است ، دریافت کنید .

ساخت تلگرام پشتیبان بدون نیاز به گوشی

با این حال با مراجعه به سایت ذکر شده ابتدا شما کشور محل اقامت و بعد شماره تلفن خود را وارد کرده و در انتظار دریافت کد فعالسازی از طریق پیامک بمانید.

ساخت تلگرام پشتیبان بدون نیاز به گوشی

در مرحله بعد که شما با دریافت کد فعالسازی از طریق گوشی ساده خود ، آن را مطابق تصویر وارد کرد و منتظر باشید تا برای ساخت ساخت تلگرام پشتیبان بدون نیاز به گوشی هوشمند ، کد شما تایید شود که با تایید کد شما به راحتی به نسخه ای از تلگرام آنلاین خود دسترسی پیدا خواهید کرد.

ساخت تلگرام پشتیبان بدون نیاز به گوشی

البته توجه داشته باشید که به هنگام ساخت تلگرام پشتیبان بدون نیاز به گوشی هوشمند بر روی هر مرورگر ، شما زمانی میتوانید به این نسخه از تلگرام آنلاین دستیابی داشته باشید که به آدرس web.telegram مراجعه کنید که به صورت اتومات شما به این صفحه و بدون نیاز به ثبت مجدد ، هدایت خواهید شد. البته این دسترسی  تا زمانی ممکن خواهد بود که شما مرورگر گوشی یا سیستمتان را ریست نکرده باشید . و یا این که اگر این نسخه از تلگرام را بر روی سیستم محل کار خود ، اداره و یا سیستم دوستتان نصب کردید ، باید بعد از اتمام کار ازلاعات مرورگر را ریست و از عدم دسترسی سایر کاربران به آن اطمینان حاصل کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا