Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

پرتقاضاترین خودروهای بازار ایران چه میانگین قیمتی دارند ؟

پرتقاضاترین خودروهای بازار ایران و این که این خودروها از چه میانگین قیمتی هستند طی یک نظر سنجی توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران  با مشتریان خودروهای داخلی و وارداتی مشخص شد. که در این میان از جامعه میدانی این نظرسنجی درباره سطح کیفی خودروهای عرضه شده در شش ماهه نخست امسال، سهم بازار هر یک از این خودروها پرسش شده است. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

در این میان چندی پیش نیز که قیمت خودروهای داخلی مدل 97 در بازار کشور اعلام و آن را در میهن پست منتشر کردیم ، حالا و به دنبال آن نیز پرتقاضاترین خودروهای بازار کشور هم اعلام که طبق بررسی انجام گرفته ، خودروهای با سطح قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان با ۶۳.۳ درصد تقاضا ، بیشترین درخواست بازار خودروهای سواری را به خود اختصاص داده است.

بعد از خودروهای ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومانی، خودروهای با سطح قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان پرتقاضاتر بوده و معادل ۱۸.۹ درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده‌اند.

پرتقاضاترین خودروهای بازار ایران

بعد از پرتقاضاترین خودروهای بازار ایران با میانگین قیمت 25 تا 50 میلیون تومان ، خودروهایی با سطح قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان ۵.۹ درصد سهم بازار، خودروهای با سطح قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان ۵.۷ درصد سهم بازار، خودروهای با سطح قیمتی ۱۰۰ تا ۱۲۵ میلیون تومان معادل ۳.۳ درصد سهم بازار، خودروهای با سطح قیمتی بیشتر از ۲۰۰ میلیون تومان ۱.۸ درصد سهم بازار و خودروهای با سطح قیمتی ۱۲۵ تا ۲۰۰ میلیون تومان نیز ۱.۱ درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده‌اند.

این در حالی است که در صنعت خودرو چشم بسته‌ ای وجود ندارد از خودروساز تا دلالان حاشیه بازار با چشمان باز اقدام به فروش خودرو با قیمت هایی متفاوت در بازه زمانی مختلفی می‌کنند و از طرفی نیز مانع پیش روی پرتقاضاترین خودروهای بازار ایران با میانگین قیمت 25 تا 50 میلیون محدودیت گزینه های انتخابی است چرا که تعداد محدودی از خودروهای موجود در داخل از میانگین قیمتی ذکر شده برخوردارند که از طرفی نیز خودروهایی با قیمتی بالاتر از آن شرایط انتخاب را برای کسانی که بودجه محدوذی برای خرید دارند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا