Mihanpostپیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشدهسینما

سریال بازماندگان The Leftovers فیلمی جالب برای تماشا در ایام نوروز + عکس

سریال بازماندگان The Leftovers که محصول شبکه‌ی HBO است یکی از سریال‌ های خارق‌ العاده‌ای سال پیش بودهاست. درامی تاریک، رازآلود و علمی تخیلی است که رگه هایی از تعلیمات دینی و مدیتیشن پس از یک غم بزرگ در آن دیده می شود. داستان سریال بازماندگان در دنیایی رخ می دهد که در آن دو درصد از جمعیت جهان به شیوه ای مرموز ناپدید شده اند.

در واقع باید گفت که سریال بازماندگان The Leftovers به پرسش در مورد ایمان، مرگ، ماوراء الطبیعه، تولد دوباره و زندگی پس از مرگ می پردازد و همزمان با بازی خیره کننده و بی نظیر کری کوون، رجینا کینگ، کریستوفر اکلستون و جاستین ثرو شما را پای خود میخکوب خواهد کرد. فصل اول سریال بیش از حد غمناک است و این موضوع شاید شما را آزرده سازد اما دو فصل بعدی را می توان شاهکارهایی به تمام معنا دانست.

سریال بازماندگان The Leftovers

 

داستان سریال بازماندگان The Leftovers بسیار هنرمندانه نوشته شده و از لحاظ عاطفی و احساسی بسیار قدرتمند است و سفری عرفانی را در لایه هایی از راز، کنایه های ادبی و فرهنگی، شوخی و احساسات درونی انسان به تصویر می کشد.  که در این میان این سریال از بهترین سریال های شبکه اچ بی اُ به شمار می آید که علیرغم طول کم و به اتمام رسیدن زودهنگامش اما پایانی بی نظیر داشت.

سریال بازماندگان The Leftovers

به گفته بعضی از تماشاگران سریال بازماندگان The Leftovers در واقع  این سریال یکی از غیرمنتظره‌ ترین و استثنایی‌ ترین سریال‌هایی بوده است که دیده اند. چرا که به گفته بینندگانش ، خیلی کم پیش می‌آید، آدم داستانی را بشنود که همه‌ جوره با آن ارتباط برقرار کند. بازماندگان  یکی از آنها است که باید در کنار «بریکینگ‌ بد»ها و «بازی تاج و تخت»‌ها شناخته شود. سریال در خلق آخرالزمانی که ناثباتی ایمان در آن بحران اصلی است، نوآورانه است و برای سرازیر کردنِ اشک‌تان از طریق نمایش جنگ انسان‌ها با درد و رنج‌هایشان تا ته خط این ایده می‌رود.

سریال بازماندگان The Leftovers

توضیح بیشتر این که با شخصیت‌پردازی قدرتمند و پی‌ریزی کشمکش‌ های درونی برای آن ها، تبدیل به یک مطالعه‌ی روانکاوانه از رفتار و تفکر انسان امروز می‌شود و درباره‌ی بحران هویت و ایمان در ابعاد جهانی حرف می‌زند و نهایتا با راز و رمزهای ماوراطبیعه‌گونه‌اش چشمه‌ی اکتشاف و جستجوی‌تان را می‌جوشاند.

البته ناگفته نماند که سریال بازماندگان The Leftovers مثل یک دست فوتبال خسته‌ کننده و طاقت‌فرسا می‌ماند. در پایان راه ، خسته و کوفته و بی‌نفس بودم، اما هیجان و چالشی که پشت سر گذاشتم را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم.

سریال بازماندگان The Leftovers

اگر شما هم برای تعطیلات نوروزی تصمیم گرفته اید که یک یا چند سریال را تماشا کنید بد نیست سریال بازماندگان The Leftovers را نیز در میان یکی از این گزینه ها برای دیدن بگذارید. سریالی جداب که حتما از دیدن آن لذت خواهید برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا