Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

نگاهی به شاسی‌ بلند مفهومی تمام برقی کمپانی مرسدس بنز + ویدیو

نگاهی به شاسی‌ بلند مفهومی تمام برقی کمپانی مرسدس بنز بنام Generation EQ در نمایشگاه خودرو ۲۰۱۶ پاریس این روزها نه تنها علاقه مندان به خودروهای خاص و الکتریکی را سورپرایز کرد، بلکه دوستداران برند مرسدس را در کنار رقابت سخت و هم تراز تولیدکنندگان مطرح خودرو جهان را به کلی به وجد آورد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

به عبارتی دیگر کمپانی مرسدس بنز سرانجام از شاسی‌بلند مفهومی تمام برقی خود رونمایی کرد. جِنِریشن ای‌کیو (Generation EQ)، که بر اساس برخی شایعات قصد پایه‌گذاری برند جدیدی را تحت همین عنوان EQ به‌عنوان خانواده جدیدی از خودروهای الکتریکی دارد.

شاسی‌ بلند مفهومی تمام برقی مرسدس بنز Generation EQ از آنجا می تواند مورد توجه قرار بگیرد که جمعیت طرفداران خودروهای برقی کراس‌اوور و شاسی‌بلند روزبه‌روز در حال افزایش است، مرسدس بنز در حرکتی هوشمندانه اولین عضو خانواده برقی موعودِ خود را یک شاسی‌بلند در نظر گرفته تا درواقع با یک تیر دو نشان بزند.

قوای محرکه شاسی‌ بلند مفهومی تمام برقی کمپانی مرسدس بنز Generation EQ از طریق یک جفت موتور الکتریکی تأمین می‌شود که درمجموع ۴۰۲ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید کرده و به‌صورت دائم به هر ۴ چرخ تحویل می‌دهند. بر اساس گفته‌های خود کمپانی، با یک بار شارژ کامل مجموعه باتری موجود بین محورها، شتاب اولیه در کمتر از ۵ ثانیه میسر بوده و برد مسافت کلی برابر با ۳۱۰ مایل (۵۰۰ کیلومتر) ممکن می‌شود.

مدیر طراحی گروه دایملر – گوردون واگنِر – در خصوص این شاسی بلند مفهمومی مرسدس می‌گوید:

تلاش و نتیجه دانش تازه ما از فلسفه طراحیِ – Sensual Purity – و عزم جدی برای ارائه یک چهره الکتریکی نو، ممتاز و پیشرو در عصر حاضر، منجر به خودرویی شده که حقیقتاً جذاب و افسونگر است. از طرفی، طراحی آن تنها موارد اصلی و بنیادی را در خود داشته و مفهوم – ترقی – را فریاد می‌زند.

منبع : engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا