گوناگون

ضرب و شتم مامور سدمعبر شهرداری زنجان

مسئول روابط‌عمومی شهرداری زنجان از آسیب‌دیدن یکی از ماموران سدمعبر شهرداری در درگیری با یکی از مغازه‌داران خبرداد.

محمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه زنجان، با بیان اینکه این اتفاق عصر دیروز رخ داد، اظهارکرد: ماموران سدمعبر شهرداری بنا به وظیفه ذاتی خود اقدام به جمع‌آوری سدمعبر می‌کنند که روزگذشته در خیابان شیخ فضل‌الله نوری یکی از مغازه‌داران در واکنش به جمع‌آوری سدمعبر با مامور شهرداری درگیر شده و باعث وارد آمدن آسیب جدی یکی از انگشتان دست وی می‌شود.

وی تصریح‌ کرد: این حادثه در حالی رخ داد که مامور شهرداری به وظیفه خود عمل کرده و خارج از آن اقدامی نکرده است، اما متاسفانه تعدادی بدون توجه به این موضوع ماموران سدمعبر را مانع کار خود دانسته و در برخی موارد با آن‌ها درگیر می‌شوند.

مسئول روابط‌عمومی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه حال عمومی مامور حادثه‌دیده مناسب اعلام شد، افزود: اگر این فرد به سرعت به بیمارستان منتقل نمی‌شد، قطعاً دست وی آسیب جدی می‌دید که جبران چنین خساراتی بسیار سخت و سنگین است.

مرادی با درخواست از شهروندان برای همکاری با ماموران شهرداری، گفت: با تعامل فی‌مابین قطعاً شاهد شهری زیبا و امن خواهیم بود که در آن همه شهروندان با رعایت حال یکدیگر در آرامش زندگی می‌کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا