گوناگون

ضرورت تقویت اعتبارات خطوط قطار شهری مشهد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه‌ی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید در تأمین اعتبارات پروژه‌ی قطار شهری کمک کند و اعتبارات سال آینده آن نیز تقویت شود تا هرچه زودتر این پروژه به بهره‌برداری برسد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه‌ی خراسان، «غلامرضا تاجگردون» در حاشیه‌ی بازدید از عملیات اجرایی خط 2 قطارشهری مشهد اظهار کرد: کمیسیون برنامه و بودجه‌ی مجلس در این بازدید از طرح‌های مهم، معضلات و پیشنهادات مشهد بازدید می‌کند و در خصوص اختصاص بودجه اگر نقطه نظری باشد به دولت منتقل و می‌تواند در برنامه و بودجه سال‌های بعد نیز برنامه‌هایی را اجرا کند.

وی با بیان اینکه مسأله‌ی مهم این است که شهر مشهد یکی شهرهای اصلی کشورماست، خاطرنشان کرد: معضلات و مشکلات شهر مشهد نسبتاً زیاد است، مثل برخی مشکلات فرهنگی، اجتماعی هم‌چنین معضل کمبود آب که از موضوعات مهم و خطرناک است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه‌ی مجلس شورای اسلامی در خصوص خط 2 قطار شهری با بیان اینکه این خط نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت مطلوبی داشته است، گفت: باید هم اعتبار امسال و هم سال‌های آینده قطار شهری مشهد نیز تقویت شود تا این پروژه به‌زودی به بهره‌برداری برسد.

تاجگردون با بیان اینکه شهر مشهد یک شهر ملی است اما هزینه‌ی زائران آن از مجاوران تأمین می‌شود، افزود: ما در این خصوص بودجه‌ی زائر را داریم که البته مبلغ زیادی نیست به همین جهت چندین طرح در این خصوص برنامه‌ریزی شده که یکی از آنها ساخت زائرسراهای ارزان قیمت است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از بازدید ما این است که ببینیم چه ایده‌هایی را می‌توان پیاده کرد و در خصوص اختصاص بودجه‌های پروژه‌های مشهد تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا