گوناگون

قرق بان جنگلداری سعدآباد گرگان مورد ضرب و شتم دو متخلف قرار گرفت

رسول مقسم در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طرح جنگلداری سعدآباد و نهار خوران در منطقه شصت کلا واقع شده، افزود: این 2 متخلف تبر در دست، قصد ورود به اراضی جنگلی منطقه شصت کلا را داشتند که با ممانعت حسن عمادالدین قرقبان منطقه مواجه می شوند و وی را مورد ضرب و شتم با تبر و چاقو قرار داده و متواری می شوند.

وی ادامه داد: این دو ضارب علاوه بر ضربه های متعدد چاقو با پشت تبر به صورت قرقبان ضربه شدید وارد کردند؛ اکنون حسن عمادالدین در بیمارستان 5آذر گرگان بستری است و شرایط  جسمی مناسبی ندارد.

مقسم از دستگیری این 2 ضارب متواری خبر داد و بیان کرد: بر اساس دستور پیگیری ویژه دادستان و تلاش پرسنل کلانتری 13 هر دو متخلف ساعاتی پیش دستگیر و بازداشت شدند.

وی اظهار کرد: کسی که در نیمه شب با تبر وارد جنگل می شود به یقین متخلف است و قرقبان برای حفاظت از جنگل در برابر این متخلفین ایستاد که متاسفانه به طرز شدیدی مورد ضرب و شتم این افراد قرار گرفت.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان گرگان یادآور شد: حدود 40 روز پیش محیط بانان سازمان محیط زیست توسکستان برای حفاظت از حیوانات و جلوگیری از شکار غیر قانونی مورد ضرب و شتم عده ای قرار گرفتند و اکنون نیز قرقبان اداره کل منابع طبیعی مورد ضرب و شتم متخلفین برای تعرض به جنگل قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا