گوناگون

قطعی و افت فشار آب در کرمانشاه 10 آبان ماه تمام می‌شود/ تعمیر شبکه انتقال آب سدگاوشان به کرمانشاه

منصور کیاور در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص قطعی‌های رخ داده از چند روز پیش و در برخی محلات شهر کرمانشاه گفت: به دلیل نصب شیرآلات و تعمیرات بر روی خط انتقال آب سدگاوشان به شهر کرمانشاه توسط آب منطقه‌ای از سوم آبان ماه شاهد قطعی‌ها و افت فشارهایی در سطح شهر کرمانشاه هستیم که تا 10 آبان به پایان می‌رسد.

وی تصریح کرد: این قطعی‌ها در محل‌های مختلف و تنها در  ساعاتی از شبانه‌روز خواهد بود و در مابقی ساعات مشکلی وجود ندارد و از محل‌های دیگر آب محلات تامین خواهد شد.

کیاور گفت: این قطعی‌های و افت فشار  در حدفاصل میدان آزادی تا خیابان سراب شهر کرمانشاه است.

مدیرعامل ابفا شهری استان کرمانشاه تصریح کرد: در این مدت اهالی محله‌های سراب، کسری، زیباشهر، سعدی، خیام، فردوسی، آریا شهر، رسالت، میدان غدیر، جعفراباد، برزه دماغ، چوب فروش‌ها، وزیری، سیدجمال‌الدین، تازه‌آباد، گمرک، مسکن مهر سجادیه، رشیدی، وکیل آقا، رهنگیان فاز دو، نقلیه، صابونی، جوانشیر، فدک، صادقیه و پل چوبی شاهد قطعی‌ها و افت فشارهایی  در ساعاتی از شبانه‌روز خواهند بود.

وی از تدابیری برای رفع مشکل آب مردم در این محلات و ساعات قطعی خبرداد و گفت: سعی کردیم با همکاری هلال احمر، شهرداری، آبفا روستایی تانکرهای آبی را به محلات مذکور بفرستیم تا مردم با مشکل آب مواجه نباشند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا