گوناگون

محور قم – گرمسار همچنان قربانی می گیرد

رئیس پلیس ‌راه استان قم با اشاره به ادامه تکمیل عملیات اجرایی راهسازی محور قم – گرمسار و تبدیل آن به آزادراه، گفت: این محور علیرغم مسدود بودن همچنان روزانه شاهد حوادث و تصادفات خونباری است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، سرهنگ اردشیر جمشیدی‏‌‏راد روز پنج‌شنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: بازگشایی اولیه محور قم – گرمسار و کوتاه شدن زمان رسیدن به مقصد باعث هجوم خودروها به این محور و بروز حوادث و سوانح رانندگی شد و این حوادث تلخ سبب شد تا مسئولان به تعریض و استاندارد سازی آن اقدام کنند.

وی سپس از وقوع یک فقره حادثه منجر به فوت در کیلومتر 42 این محور خبر داد و گفت: روز گذشته راننده یک دستگاه پراید به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه در کیلومتر 42 محور قم – گرمسار خودرو واژگون که بر اثر این حادثه تنها پسر پنج ساله خانواده فوت و پدر ،‌مادر و دختر خانواده نیز به علت شدت جراحات توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس ‌راه فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به وقوع 3 فقره تصادف طی چهار روز در این محور، دو حادثه دیگر را اینگونه تشریح کرد: حادثه اول مابین یک دستگاه کامیون و یک دستگاه پراید رخ داد که بر اثر آن راننده پراید در دم فوت کرد و دومین حادثه نیز مابین یک دستگاه نیسان و ایسوزو رخ داد که منجر به مجروحیت راننده نیسان شد.

وی گفت: نقشه راه تاثیر‌گذار است و سهم سایر سازمان‌ها در وقوع حوادث و کروکی اعلام می‌شود.

جمشیدی‏‌‏راد به رانندگان توصیه کرد: به هیچ عنوان در محور قم – گرمسار که فاقد علائم راهنمایی و رانندگی و هنوز بازگشایی نشده است، تردد نکنند تا شاهد حوادث تلخ در این محور نباشیم.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا