گوناگون

مدیرعامل لوله‌سازی اهواز از افزایش سه برابری تولیدات خبرداد

مدیرعامل شرکت لوله‌ سازی اهواز گفت: با توجه به خرید 46 هزار و 973 هزار تن فولاد و 67 هزار و 593 هزار تن مواد خارجی و خرید 42 هزار و 524 هزار تن مواد داخلی که از فولاد مبارکه خریداری شده، تولید شرکت لوله‌سازی اهواز تا پایان سال 93 به 156 هزار و 890 هزار تن می‌رسد. این آمار نسبت به سال 91 شش برابر و نسبت به سال‌ گذشته سه برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه‌ خوزستان- عبدالحسین بساق‌ زاده اظهارکرد: میزان تولیدات لوله شرکت لوله‌ سازی اهواز در سال 91، 29 هزار و 238 هزار تن بود که در سال 92 این میزان تولید به 54 هزار و 361 هزار تن رسید.

وی به پروژه جدیدی در کارخانه اسپیرال اشاره‌ کرد و گفت: برای نخستین‌بار قرارداد پروژه لوله‌های 60 اینچ نیز در لوله‌سازی اهواز منعقد و پیش‌پرداخت این پروژه را نیز دریافت کردیم. احداث کارخانه تولید لوله‌های اسپیرال از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌کند و علاوه بر تامین لوله‌های طرح آب‌رسانی غدیر با اندکی برنامه‌ریزی می‌توانیم حضور فعال در بازار کشورهای منطقه داشته باشیم.

مدیرعامل لوله‌سازی اهواز بیان‌کرد: در حال حاضر سه پروژه تولید لوله‌های 20 و 30 Casing منعقد شده و در حال تولید آن‌ها هستیم.

بساق‌زاده با بیان این‌که تحریم‌ها برای ما نعمت است، خاطرنشان‌کرد: تکمیل سبد محصولات از اهداف اصلی ما است تا بتوانیم فرمان مقام معظم رهبری را برای قطع وابستگی خارجی جامه عمل بپوشانیم. برای رسیدن به این مرحله تلاش‌های زیادی صورت گرفته تا اعتبار لوله‌سازی اهواز را برگرداندیم.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در ماه رمضان نیز اشاره‌کرد و گفت: ما سه موضوع را باید شعار و شعور خود قرار دهیم؛ اول این‌که باید قوی باشیم و ضعف را به خود راه ندهیم. دوم، تا فرصت داریم کار کنیم چون فرصت‌ها محدود هستند و سوم این‌که از حاشیه سازی پرهیز کنیم و به حل مشکلات بپردازیم.

بساق‌زاده همچنین افزود: اصلاح ساختار سازمانی شرکت، حذف هزینه‌های زاید و جلوگیری از افزایش نیرو در سال‌های جدید از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در برنامه کاری‌ شرکت بود.

مدیرعامل لوله‌سازی اهواز تاکیدکرد: هدف اصلی ما برپایی پرچم تولیدات است که خوشبختانه به این هدف نزدیک شدیم ولی هنوز کارهای زیادی داریم که باید جدیت دنبال کنیم تا ظرفیت کامل کارخانه‌ها را تکمیل کنیم. شرکت می‌تواند با ظرفیت کامل در خدمت پروژه‌های ملی و بین‌المللی ایفای نقش کند و در راستای اشتغال‌زایی نیز در آینده قدم‌های مثبتی بردارد.

به گزارش ایسنا شرکت لوله‌سازی اهواز با مجموع ظرفیت خود انواع لوله‌های مورد نیاز صنایع نفت، گاز و آب‌رسانی را تولید می‌کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا