گوناگون

مراسم بزرگداشت رییس فقید مجلس خبرگان رهبری در ورامین برگزار می شود

حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله مهدوی کنی اظهار داشت: آیت الله مهدوی کنی از جمله شخصیت های برجسته و مبارزی بود که دین بزرگی بر گردن ملت ایران داشت به همین خاطر مردم از اعماق وجود این عالم ربانی و معلم اخلاق را دوست داشتند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: درگذشت رییس فقید مجلس خبرگان رهبری مایه تأثر همه شخصیت ها و بزرگان کشور به دور از جناح بندی های سیاسی شد که این نشان دهنده جایگاه رفیع این مرد الهی در میان نخبگان و شخصیت های ایران داشت.

وی ادامه داد: مردم و شخصیت های کشوری و لشکری تلاش دارند تا با برگزاری مراسم و برنامه های مختلف، ذره ای از زحمات و تلاش های خالصانه این یار صمیمی امام و رهبری را جبران کنند به همین خاطر مردم و مسئولان ورامین نیز در این زمینه برنامه ریزی های گسترده ای را انجام داده اند.

امام جمعه موقت ورامین اضافه کرد: مراسم بزرگداشت آیت الله محمدرضا مهدوی کنی از سوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مصلای بزرگ صاحب الزمان(عج) ورامین برگزار خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: در این مراسم مسئولان و مدیران اجرایی، روحانیت و ائمه جماعات، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم مومن و انقلابی شهرستان ورامین حضور خواهد داشت و به مقام بلند این عالم ربانی ادای احترام خواهند کرد.

وی بیان داشت: برنامه های ورزشی و جشنواره های فرهنگی در سطح شهرستان ورامین به پاس احترام به مقام شامخ رییس فقید مجلس خبرگان رهبری لغو و به زمان دیگری موکول شد و ادارات و نهادهای مختلف نیز با نصب بنر در سطح شهر درگذشت آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفتند.

گفتنی است رییس مجلس خبرگان رهبری در روز چهارشنبه 14 خرداد 93 و پس از شرکت در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام امت دچار حمله قلبی و به بیمارستان بهمن منتقل شد و ساعتی پیش در بیمارستان قلب شهید رجایی در سن 83 سالگی دارفانی را وداع گفت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا