گوناگون

مراسم تشییع و خاکسپاری پدر شهید صارمی در بروجرد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم خاکسپاری پدر شهید خبرنگار محمود صارمی با حضور مسئولان خبرگزاری ایرنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل بهشت شهدای شهرستان بروجرد برگزار شد.

در این مراسم تعدادی از فرماندهان نظامی و انتظامی، طلاب، دانشگاهیان، فرهنگیان، اصحاب رسانه، اعضای شورای اسلامی شهر و مردم مومن و شهیدپرور بروجرد حضور داشتند.

رشید صارمی برادر شهید محمود صارمی طی سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از حضور اقشار مختلف مردم بروجرد در این مراسم اظهار داشت: من دست همه شما مردم شهید پرور بروجرد را می بوسم که امروز با حضور خود قدردانی از شهدا را به طور اکمل به جا آوردید.

وی همچنین از رسانه های گروهی، خبرگزاریهای کشور و همه مسئولانی که به دنبال درگذشت پدر شهید محمود صارمی پیام های تسلیتی صادر و ارسال کردند، تقدیر و تشکر کرد.

رشید صارمی ادامه داد: امروز مراسم تشییع و خاکسپاری پدر شهیدی است که در مزار شریف افغانستان به دست متحجران به شهادت رسید، پدری که چنین فرزندی را تربیت کرد تا با خون خود نه تنها نام بروجرد و لرستان که نام ایران اسلامی را به جهانیان شناساند.

بنابر این گزارش به دنبال درگذشت پدر شهید خبرنگار محمود صارمی پیام های تسلیتی از سوی مسئولان مختلف از جمله معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهوری، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، الهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، صدا و سیما، امام جمعه بروجرد و دیگر مسئولان ملی، استانی و شهرستانی صادر شد.

حاج محمدرضا صارمی پدر شهید خبرنگار محمود صارمی ظهر روز سه شنبه هفته جاری در سن 88 سالگی پس از تحمل ماهها رنج بیماری دعوت حق را لبیک گفت.

شهید خبرنگار محمود صارمی در سال 1347 در یکی از روستاهای بروجرد به دنیا آمد و در17 مرداده ماه سال 1377 در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید و از آن زمان تا کنون به منظور پاسداشت اهل قلم روز خبرنگار در تقویم کشورمان به ثبت رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا