گوناگون

امکانات آموزش و پرورش کهگیلویه برای اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور جوابگو نیست

به گزارش خبرنگار مهر، سید لطف الله فروزان صبح چهارشنبه در جلسه ستاد راهیان نور شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه در سال های گذشته اعزام راهیان نور توسط سپاه  صورت می گرفت، افزود: در سال جاری این وظیفه به آموزش و پرورش محول شده اما این در حالی است که آموزش و پرورش کهگیلویه هیچ تجربه ای در زمینه اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور ندارد.

وی با اشاره به اینکه نخستین اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور روز گذشته با اعزام 80 دانش آموز پسر انجام شد، بیان کرد: امکانات اولیه برای اعزام این دانش آموزان به سختی مهیا شد.

فروزان از اعزام 400 دانش آموز در قالب 10 اتوبوس به اردوی راهیان نور در روز جمعه خبر داد و با بیان اینکه این اعزام با امکانات و تجهیزات آموزش و پرورش امکان پذیر نیست خواستار همکارای سایر ادارات و نهادهای شهرستان کهگیلویه در این زمینه شد.

وی با اشاره به ارزش و جایگاه مهم  اردوهای راهیان نور در فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: با توجه به جنگ نرمی که استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی هدف گرفته است، اتحاد کشور و ایمان خانواده ها را مورد تهاجم قرار داده است و نباید در این جنگ آسوده نشست زیرا آسیب آن در آینده دامنگیر ملت ما می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با اشاره به تأثیر معنوی اردوی راهیان نور در روحیه دانش آموزان، تصریح کرد: دانش آموزان با حضور در این اردوها واقعیت های دوران هشت سال دفاع مقدس را درک می کنند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه نیز در این جلسه با بیان اینکه تعدادی از مسئولان تنها در شعار از شهدا و ایثار گران یاد می کنند و خواستار همکاری همه ادارات و نهاد ها با آموزش و پرورش شد.

بهنام صمدی فرد با بیان اینکه این اردوها هر ساله توسط سپاه برگزار می شد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشت، افزود: در سال جاری این مسئولیت به آموزش و پرورش محول شده است و این اداره به تنهایی نمی تواند از عهده این مسئولیت برآید.

وی اظهار داشت: در صورتی که امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای دانش آموزان به خوبی مهیا نشود این اردوها به هیچ عنوان تأثیرگذار نخواهند بود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا