Mihanpostگوناگون

مشکل برق شهرک صنعتی و سایت‌های پرورش میگو در بوشهر حل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عوض پور در نشست با شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: امروز هویت ایران اسلامی در سنگر تولید و صنعت دارد حفظ می شود.

وی تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در راستای توسعه استان و استفاده از ظرفیت های موجود ایجاد شد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر عنوان کرد: استان بوشهر در عرصه تولید و صنعت و جذب سرمایه گذار از پتانسیل بالایی برخوردار است به گونه ای که می تواند در عرصه ملی و بین المللی اثرگذار باشد.

عوض پور افزود: همچنین مشکلات و مسائل کنونی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیز با همکاری شرکت های مستقر در آن قابل رفع است.

وی خاطرنشان کرد: با ایجاد یک تیم کارشناسی در استان با محوریت خود منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، می توان با نگاه آسیب شناسانه مشکلات موجود در آن را در راستای افزایش بهره وری و تولید بیشتر برطرف کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر بیان کرد: تا هفته آینده نشستی تخصصی بین گمرکات استان و منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در راستای رفع موانع شرکت های مستقر در آن منطقه برگزار خواهد شد.

عوض پور با اشاره به اینکه نیازهای زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر را طبق اولویت مرتفع خواهیم کرد، گفت: باید مشاوره ویژه در عرصه سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تعریف شود و این کمک بزرگی به سرمایه گذاران و شرکت های مستقر در منطقه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه یکی از عمده مشکلات منطقه ویژه اقتصادی بوشهر زیرساخت های برق است، افزود: در راستای رفع این مشکل یک ایستگاه پست فوق توزیع برق در شهرک صنعتی بوشهر تا هفته دولت سال آینده نصب خواهد شد که مشکل برق شهرک صنعتی، منطقه ویژه اقتصادی و سایت‌های پرورش میگو در بوشهر را حل خواهد کرد.

عوض پور افزود: همچنین دستگاه های اجرایی را در جهت حمایت از تولیدات شرکت های داخلی استان مکلف خواهیم کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی نشست های تخصصی در راستای رفع مسائل و مشکلات آنان برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: در حال حاضر به دستور استاندار بوشهر به صورت پایلوت بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان بوشهر را تحت بررسی و آسیب شناسی دقیق قرار دادیم، که تا پایان این هفته آسیب شناسی ۱۵ واحد تولیدی آن به اتمام خواهد رسید.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر در حاشیه این نشست از شرکت پاک شیمی، نوین چاپ آریانا، سنگ مصنوعی اورانوس، شرکت فرآورده های دریایی دریازاد و سنگ فرش قرمز مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بازدید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا