Mihanpostپیشنهاد سردبیرمحيط زيست

ظاهر شدن میلیون ها موجود درخشان دریایی عجیب در ساحل آمریکا !

ظاهر شدن میلیون ها موجود درخشان دریایی عجیب در ساحل آمریکا این روزها باعث شگفتی دانشمندان حوزه محیط زیست و بخصوص زیست شناسان شده است. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

موجود درخشان دریایی که شبیه شبیه خیارشور هستند در انبوهی فوق العاده زیاد که پریروزوم pyrosom  نام دارند در سواحل آمریکا و کانادا پیدا شده‌اند! دانشمندان هنوز از دلیل ظاهر شدن این موجودات در سواحل اطلاعی ندارند.

میلیون‌ها موجود درخشان دریایی به نام پریروزوم  pyrosom در سواحل شمال غربی کانادا و آمریکا پیدا شده‌اند. این موجودات در تورهای ماهیگیری، قلاب‌ها و مناطق مورد تحقیق به طور ناگهانی ظاهر شده‌اند و دانشمندان هنوز نمی‌دانند چرا فوج عظیمی از این ارگانیسم‌ها به ساحل رسیده‌اند.

موجود درخشان دریایی

پریروزوم‌‌ها موجودات عجیبی هستند. به طور تکنیکی آنها گروهی از موجودات بی‌مهره دریایی به نام «تونیکات» هستند اما به هر حال پریروزوم‌ها مجموعه‌‌ای ارگانیسم‌ها به شمار می‌روند که از پلانکتون یا ارگانیسم‌های کوچک دیگر تغذیه می‌کنند. روی بدن این موجودات برجستگی‌های کوچکی وجود دارد و اندازه آنها به اندازه یک خیارشور کوچک است و مانند عروس دریایی می‌درخشند! به همین دلیل برخی منابع خبری آنها را «خیارشورهای درخشان» نامیده‌اند.

این موجودات معمولا در آب‌های گرمسیر زندگی می‌کنند و وجود آنها به تعداد زیاد در سواحل آمریکا ماهیگیران و دانشمندان را نگران کرده است.

منبع  thejournalthejournal

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا